Efteling liefhebbers

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

horselover22
Berichten: 650
Geregistreerd: 18-08-08
Woonplaats: utrecht

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 14:38

jaa hier nog een efteling lover heb dan ook dit jaar een abbo genomen samen met man lief wil er dit jaar toch wat vaker heen als 1 keer per jaar hihi mijn favo is droomvlucht zooooo mooi en daarna de baron

en de regenboog is een kleur armer, een zonnevlam gedoofd. mijn boek heeft nu een hoofdstuk minder
ik heb in sprookjes nooit gelooft maar "er was eens" kreeg ineens zijn ware betekenis!! lieve lieve tadano R.I.P (+21-9-2012)
zal je nooit vergeten je was me allesie

Bruno mis jou ook nog steeds heel veel je gaat nooit meer uit me hart lieverd bruno_power_forever


horselover22
Berichten: 650
Geregistreerd: 18-08-08
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 06:58

Ja morgen weer naar de efteling na lange tijd niet geweest te zijn zin in ben benieuwd hoe sirocco is geworden die heb ik nog noet gezien

en de regenboog is een kleur armer, een zonnevlam gedoofd. mijn boek heeft nu een hoofdstuk minder
ik heb in sprookjes nooit gelooft maar "er was eens" kreeg ineens zijn ware betekenis!! lieve lieve tadano R.I.P (+21-9-2012)
zal je nooit vergeten je was me allesie

Bruno mis jou ook nog steeds heel veel je gaat nooit meer uit me hart lieverd bruno_power_forever

horselover22
Berichten: 650
Geregistreerd: 18-08-08
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 21:23

Ik ga zaterdag weer heb abbo mijn favo is en blijft de python en droomvlucht nog een grappig ding over mij in max en morits krijg ik altijd de slappe lach 8)7 _O- _O-

en de regenboog is een kleur armer, een zonnevlam gedoofd. mijn boek heeft nu een hoofdstuk minder
ik heb in sprookjes nooit gelooft maar "er was eens" kreeg ineens zijn ware betekenis!! lieve lieve tadano R.I.P (+21-9-2012)
zal je nooit vergeten je was me allesie

Bruno mis jou ook nog steeds heel veel je gaat nooit meer uit me hart lieverd bruno_power_forever

horselover22
Berichten: 650
Geregistreerd: 18-08-08
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-23 17:11

leintje_ schreef:
mvdende schreef:
Binnenkort weer een keertje naar de Efteling. Maar wat is het lastig een dag plannen waarop er geen grote attracties in onderhoud staan én buiten de vakanties/ bijzondere dagen om.

Zo is de Python tot 29 april dicht en de Baron vanaf 8 mei tot 18 mei Dan denk je mooi, dan kan ik dus tussen 29 april en 7 mei.. is het meivakantie en dus stervensdruk. 18 mei dan? Oh nee, Hemelvaart en dus druk...

Nu dus de planning in de week van 22 mei, maar dan sluit het park iedere dag om 18:00 al ipv 20:00. Beetje jammer dat ze alleen op "hele drukke dagen" langer open zijn en niet tijdens normale dagen.

Vroeger 10-15 jaar geleden kon je nog eens 10x achter elkaar in bijvoorbeeld de Vogel Rock of 5x Joris.... nu mag je überhaupt blij zijn als je de grote attracties 1x per dag kan doen ivm de lange wachttijden overal iedere keer....dat vind ik ergens best enorm jammer. Het is tegenwoordig zó druk in de Efteling....

Hangt er heel erg vanaf op welke dag je gaat. Doordeweeks, zeker id winter, is het park rustig en staan er bijna geen wachtrijen. In het weekend en het hoogseizoen is het wel druk ja, maar het is mij id weekenden of het hoogseizoen nog nooit gelukt om meerdere ritjes achter elkaar te doen in attracties.

Ik ga zaterdag naar de efteling, heel veel zin in! :D


Echt ik ook haha zin in ga met man en 2 nichtjes en 1 neefje (kids van man zijn zus)

en de regenboog is een kleur armer, een zonnevlam gedoofd. mijn boek heeft nu een hoofdstuk minder
ik heb in sprookjes nooit gelooft maar "er was eens" kreeg ineens zijn ware betekenis!! lieve lieve tadano R.I.P (+21-9-2012)
zal je nooit vergeten je was me allesie

Bruno mis jou ook nog steeds heel veel je gaat nooit meer uit me hart lieverd bruno_power_forever


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Birgit__, C_estmoi, lotte_dl, Maera, Nicje87, Thrive en 61 bezoekers