Ierland 2019

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kobus17
Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Re: Ierland 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 16:06

Wij hebben destijds bij Hertz gehuurd, maar dat doe ik in Ierland nooit meer. Hoop gezeik gehad omdat de auto die wij besteld hadden er niet was, moesten uiteindelijk een veel grotere huren en extra bijbetalen, gelukkig voor ons hadden wij de reis via een reisbureau gedaan , heb daar toen mijn beklag gedaan en heb uiteindelijk het extra betaalde geld weer terug ontvangen. Ze hadden ook nog de inlevertijd veranderd, dus dat ook aangegeven en is toen ook opgelost, maar je moet echt goed op de kleine lettertjes letten. Dus hertz raad ik niet aan.

Niets gebeurt toevallig. Je komt niet per ongeluk op een podium te staan met twintigduizend mensen voor je.....-Bono


Kobus17
Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 10:18

lideli schreef:
Eigen auto is geen optie, zo lang ga ik namelijk niet. Hooguit een week maar.
Creditcard heb ik, ben alleen wel jonger dan 25.
Ik ga eens uitzoeken wat het me gaat kosten met Budget.
Bedankt allen voor de input!


Wat je ook kan doen is de auto in Nederland verzekeren voor de tijd dat je die huurt in het buitenland, dan hoef je geen extra verzekeringen aan te schaffen,dat hebben wij gedaan met de autohuur in Australiƫ. Wij hebben toen de goedkoopste verhuur optie gekozen op de site van de verhuurder en vervolgens dus de verzekering hier afgesloten.
Was een heel stuk goedkoper, want vaak staat er in de kleine lettertjes dat afkopen geen garantie is dat alles vergoed word. Dus dan betaal je eigenlijk voor niks, let daar goed op!.

Je moet er dan wel rekening mee houden, dat je zelf in eerste instantie opdraait voor de kosten van de schade, die kan je dan in Nederland weer terugclaimen bij de verzekering. Dus die kosten moet je wel kunnen dragen.
Dat is misschien nu niet van toepassing maar misschien wel iets om rekening mee te houden voor later.
En hou er ook rekening mee dat ze altijd proberen om er toch nog een extra verzekering o.i.d uit te slepen ondanks dat je alles hebt afgekaart, dan gewoon je poot stijf houden en duidelijk, nee zeggen.

Niets gebeurt toevallig. Je komt niet per ongeluk op een podium te staan met twintigduizend mensen voor je.....-Bono

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 bezoekers