USA deel 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Jitske_
Berichten: 5542
Geregistreerd: 30-05-05
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 11:25

knabbelgirl schreef:
Voor Las Vegas twijfelen wij tussen het Excalibur, Luxor en New York New York, iemand ervaringen met een van die hotels en wat zouden jullie aanraden? Op foto's/beschrijvingen heb ik een sterke voorkeur voor Luxor, maar hoor graag input. Het is allemaal zo groots en indrukwekkend

Wij hebben in 2016 overnacht in het Excalibur, was echt meer dan prima :j.

      .♥. Velvet Brown .♥.
Dressuur: L2 + 2 Springen: M + 5 SGW: L + 10
        .♥. Britt .♥.
Dressuur: M2 + 3 Springen: M + 6 SGW: M + 8


_Jitske_
Berichten: 5542
Geregistreerd: 30-05-05
Woonplaats: Gelderland

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 09:45

Wij hebben highway 1 van zuid naar noord gedaan en moet zeggen dat we dat echt prima te doen vonden en ook met fantastische uitzicht. Plek genoeg om te parkeren als we van het uitzicht wilden genieten, dus daar zou ik me niet te snel door laten weerhouden :) Was overigens wel voor het echte hoogseizoen, wij waren er toen in mei.

Overigens geen ervaring met de camper daar, wij hadden een gewone huurauto.

      .♥. Velvet Brown .♥.
Dressuur: L2 + 2 Springen: M + 5 SGW: L + 10
        .♥. Britt .♥.
Dressuur: M2 + 3 Springen: M + 6 SGW: M + 8

_Jitske_
Berichten: 5542
Geregistreerd: 30-05-05
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 11:20

MoniqueT schreef:
@Jitske: met een grote camper wordt het echt lastiger om zomaar even over te steken en een plekje te vinden.

Dat geloof ik zeker. Ik rekende meer op de standaard camper die je heel veel rond ziet rijden daar.

Marisje76: grappig dat iedereen dat weer persoonlijk ervaart, wij vonden juist Zion mooier omdat dat veel afwisselender is. Angels Landing daar gelopen, wandeling bij de Emerald Pools en hadden ook nog graag de Narrows gelopen, maar die was helaas afgesloten i.v.m. te hoge waterstand. Bryce vonden wij eentoniger, wel heel mooi maar waren we sneller op uitgekeken.

      .♥. Velvet Brown .♥.
Dressuur: L2 + 2 Springen: M + 5 SGW: L + 10
        .♥. Britt .♥.
Dressuur: M2 + 3 Springen: M + 6 SGW: M + 8


_Jitske_
Berichten: 5542
Geregistreerd: 30-05-05
Woonplaats: Gelderland

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 23:51

Wij hebben in Amerika ook veel gebruik gemaakt van de app Navmii, kan ook offline en werkte toen erg goed :)

      .♥. Velvet Brown .♥.
Dressuur: L2 + 2 Springen: M + 5 SGW: L + 10
        .♥. Britt .♥.
Dressuur: M2 + 3 Springen: M + 6 SGW: M + 8

_Jitske_
Berichten: 5542
Geregistreerd: 30-05-05
Woonplaats: Gelderland

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 09:50

Yellowstone eind mei wisselt denk ik erg per jaar qua sneeuw en berijdbaarheid van de wegen.
Wij zijn er ook eind mei geweest en hadden prima weer, alle wegen waren open en er lag alleen nog sneeuw langs de kant. Reden wel met een gewone auto overigens, geen RV. :)

      .♥. Velvet Brown .♥.
Dressuur: L2 + 2 Springen: M + 5 SGW: L + 10
        .♥. Britt .♥.
Dressuur: M2 + 3 Springen: M + 6 SGW: M + 8

_Jitske_
Berichten: 5542
Geregistreerd: 30-05-05
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 11:07

Mereltje schreef:
Ik kom me ook graag hier melden! :D
Van 2 mei tot 17 mei ga ik naar zuid-west Amerika met mijn vriend voor een roadtrip.
De tickets zijn geboekt en de huurauto en de meeste hotels inmiddels ook. Waar wij alleen echt niet uitkomen is in welke wijk en welk hotel we het beste kunnen overnachten in Los Angeles. We rijden vanuit Los Angeles in 1 dag naar de Grand Canyon, wat een flinke rit is, dus het is handig als het hotel dicht bij de uitvalswegen is. Maar omdat ik heel veel negatieve verhalen lees over Los Angeles qua veiligheid wil ik eerst even goed onderzoek doen. Heeft iemand hier tips voor hotels in deze stad?
Wat we willen gaan doen is het bezoeken van Venice Beach, Santa Monica Pier, Hollywood (walk of fame), Beverly Hills en het rijden van Mulholland Drive. We hebben vanaf het moment dat we aankomen in Los Angeles een huurauto tot onze beschikking.

Voor degenen die het interessant vinden zal ik de hele route even uittypen hieronder, tips voor hotels in Las Vegas (2 nachten), San Francisco (3 nachten) en bij Death Valley (in de richting van Sequoia National Park) zijn ook welkom, want ook daar hebben we nog niets geboekt. De rest van de hotels zijn geboekt en staan dus allemaal al vast.

Dag 1 - Aankomst Los Angeles (11:55 lokale tijd)
Dag 2 - Los Angeles
Dag 3 - Rijden van Los Angeles naar Grand Canyon (Route 66)
Dag 4 - Grand Canyon
Dag 5 - Van Grand Canyon naar Page (in de middag naar Antelope Canyon)
Dag 6 - Page - Monument Valley - Page (we overnachten 2 nachten in Page en rijden heen en weer naar Monument Valley omdat ik het idee heb dat we daar snel uitgekeken zijn)
Dag 7 - Van Page naar Bryce Canyon en in de avond overnachten bij Zion National Park in de buurt
Dag 8 - Zion National Park, einde van de dag doorrijden naar Las Vegas
Dag 9 - Las Vegas
Dag 10 - Las Vegas - Death Valley - overnachten in ??
Dag 11 - Sequoia National Park
Dag 12 - Yosemite National Park
Dag 13 - Van Yosemite naar San Francisco
Dag 14 - San Francisco
Dag 15 - San Francisco - Amsterdam


Wij zaten in LV in het Excalibur hotel op de strip, dat was prima.
San Francisco zaten we in het King George Hotel. Prima hotel ook. Let in SF wel op hoge parkeerkosten.
En in Death Vally zaten we bij Furnace Creek Ranch, mooi hotel met mooi uitzicht!

Geen idee of alle hotels nog bestaan/hetzelfde heten en of ze nog beschikbaar zijn, is al paar jaar terug dat we er zijn geweest.

      .♥. Velvet Brown .♥.
Dressuur: L2 + 2 Springen: M + 5 SGW: L + 10
        .♥. Britt .♥.
Dressuur: M2 + 3 Springen: M + 6 SGW: M + 8

_Jitske_
Berichten: 5542
Geregistreerd: 30-05-05
Woonplaats: Gelderland

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 16:03

Klinkt gaaf met al die manatees!

F_Orumster wij hebben toen een tussenstop gemaakt in SLC. Niet de stad in geweest verder maar wel het Golden Spike National Historic Park bezocht. Was wel even leuk, want het is inderdaad een heel stuk rijden. En voor Yellowstone hebben we Grand Teton nog bezocht een paar dagen, ook echt de moeite waard!

      .♥. Velvet Brown .♥.
Dressuur: L2 + 2 Springen: M + 5 SGW: L + 10
        .♥. Britt .♥.
Dressuur: M2 + 3 Springen: M + 6 SGW: M + 8


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: brennie85, IASCrawler, Trendiction en 164 bezoekers