Tips voor goede restaurants in Adeje/Americas op Tenerife?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 09:13

Wat noem je een goed restaurant?
Mij werd ergens in Spanje een 'fantastisch' Argentijns steakhouse aanbevolen, maar werkelijk elk gerecht barstte van de olijfolie/olijven en dat vind ik ontzettend goor smaken. De steak zelf was dan wel weer lekker, maar je gaat niet alleen eten voor de steak, je wil dat de bijgerechten en sausjes ook gewoon lekker smaken.

Mocht er iemand olijfarme restauranttips hebben voor El Medano op Tenerife dan hou ik me aanbevolen.


elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 10:37

Achterom schreef:
@elnienjo: dat is dan echt te wijten aan de smaak van de Spanjaarden zelf, die houden nu eenmaal van olijven en olijfolie. In Argentiniƫ zelf zie je dat niet hoor :n

Dat snap ik. Een Argentijns restaurant in Nederland is ook gewoon top.
Maar daarom ligt het aan de smaak van degene die een restaurant aanbeveelt. De mensen die ons die Argentijn aanraadden houden blijkbaar zelf ook van olijven ondanks dat het Nederlanders zijn.


elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: Tips voor goede restaurants in Adeje/Americas op Tenerife?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 13:31

Ik heb heerlijk gegeten vorige week. Voornamelijk in El Medano. Wat 'n gezellig stadje en wat 'n leuke restaurantjes!

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: Tips voor goede restaurants in Adeje/Americas op Tenerife?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 08:29

De Mexicaan, Mala Vida, is heel erg tof. Vooral ook de inrichting!
Wairangu o.i.d. daar kun je fantastisch lekkere pizza's eten.
Een tentje zo'n 10-20 meter naar links bij de El Medano letters op het strand, daar eet je zeetong voor 19 euro (naam vergeten)

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: Tips voor goede restaurants in Adeje/Americas op Tenerife?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 16:31

Eind november was de maximale temperatuur die in de auto werd aangegeven 25 graden. De watertemperatuur was echter vrij fris.

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 22:06

Ipsilonka schreef:
Wij waren rond kerst/oud en nieuw op Tenerife. Dagen van 32 graden terwijl 25 op Weeronline stond. Mij is weleens verteld dat het weerstation hoger op de berg staat dus daarom minder aan geeft.

Wij hebben het hele eiland rond gereden en de temperatuur die in de auto wordt aangegeven is gewoon de gemeten temperatuur zoals de auto hem meet ter plaatse. We hebben dus bij de Teide een keer ca. 12 graden gehad terwijl het beneden 25 was.

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: Tips voor goede restaurants in Adeje/Americas op Tenerife?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 19:59

Kun je het hotel niet meer annuleren en een B&B boeken? Hoe kleinschaliger, hoe beter je zit. Geen onhygienische buffetten in elk geval. En uit die massatoeristische hoek.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 bezoekers