Het Egypte topic!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Char_elle
Berichten: 3477
Geregistreerd: 01-11-04

Re: Het Egypte topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 16:49

Leuk dit topic! Ik ga in april voor het eerst naar Egypte, naar jaz lamaya in marsa alam. Ik ga vooral om te duiken en te snorkelen en ga er eigenlijk vanuit dat we gewoon heel de week op het resort doorbrengen. Maar ben benieuwd naar ervaringen of er in de omgeving ook nog wat te doen is?

...Dus ik zweer het bij de goden,
liever dood dan uit de mode...
Weet,je kleding is gewoon
mijn pakkie-an!!!!!!!! :)ddd


Char_elle
Berichten: 3477
Geregistreerd: 01-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 18:32

Roosch schreef:
Marsa Alam zelf is een grote zandbak. :D waar je ook kijkt: zand, zand, zand. Ik weet niet wat er bij jouw hotel nog te doen is trouwens :-) Wij hadden er een shishabar naast.

Mocht jij, of iemand anders, een tip nodig hebben voor een leuk duik-of snorkeladres, laat het even weten. Stuur ik met liefde de Facebook door van degene die mij op sleeptouw heeft genomen :-)
Dit was bij Dolphin House maar volgens mij gaan ze naar meer plekken.

Bedankt voor je berichtje! Ik ga met mijn moeder dus opzich vinden we het prima als we een weekje kunnen relaxen op het resort. Zeker als ik dan kan duiken en snorkelen! Ik heb Coraya divers doorgekregen als tip van iemand die vaker met hun gedoken heeft. Mn moeder wil graag met dolfijnen gaan snorkelen. Hoorde dat dat daar ook ergens kon?

...Dus ik zweer het bij de goden,
liever dood dan uit de mode...
Weet,je kleding is gewoon
mijn pakkie-an!!!!!!!! :)ddd

Char_elle
Berichten: 3477
Geregistreerd: 01-11-04

Re: Het Egypte topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 23:03

Wauw, ik krijg er nog meer zin in nu ik jullie verhalen lees en foto’s zie! Die twee daagse boottrip lijkt me fantastisch. Probleem is alleen dat mn moeder niet zon held is als ik haha. Die wil heel graag met dolfijnen snorkelen maar is eigenlijk bang om in diep water te snorkelen. Dat dat waarschijnlijk niet helemaal samen gaat heeft ze nog niet door haha! Even kijken hoe dat daar gaat dan.

Nu ben ik echt iemand die het liefst heel de dag visjes gaat kijken en aan het snorkelen en duiken is, dus moeten we even een middenweg zien te vinden. Natuurlijk kan ik gewoon mijn gang gaan tot op zekere hoogte, maar om dan twee dagen weg te gaan met de boot vind ik niet leuk voor haar.

...Dus ik zweer het bij de goden,
liever dood dan uit de mode...
Weet,je kleding is gewoon
mijn pakkie-an!!!!!!!! :)ddd


Char_elle
Berichten: 3477
Geregistreerd: 01-11-04

Re: Het Egypte topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 12:49

Oja goede. Denk dat ze zich met zwemvest al een stuk veiliger voelt! En eerst maar even een paar dagen oefenen in ondiep water haha! 12 meter is voor haar begrip wel redelijk diep denk ik. Scheelt natuurlijk wel als je de bodem kan zien. Dan lijkt het al minder diep. Ik heb er zin in!

...Dus ik zweer het bij de goden,
liever dood dan uit de mode...
Weet,je kleding is gewoon
mijn pakkie-an!!!!!!!! :)ddd


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mOamm, turtlelito en 91 bezoekers