Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Britt_Sisi
Berichten: 8943
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 23:09

Hoi allemaal! Ik ben momenteel op Texel (jaarlijks iets, lievelingseiland) maar ineens vroeg ik me af wat langs de weg de gele borden met nummers erop waren. We dachten eerst iets met de palen, maar dat kan niet want het bord van 28 staat rond zuid-eierland. Terwijl paal 28 eerder richting de vuurtoren is. Google word ik niet wijzer van. Ik dacht misschien weet iemand hier het, anders ga ik het morgen ergens vragen haha.

Morgen nog een dagje winkelen en dan eind van de dag weer naar huis ;( .


Britt_Sisi
Berichten: 8943
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 00:25

Hmm ik heb niet opgelet of ze echt bij een afslag staan. Het zijn gele borden met nummers er op!

Britt_Sisi
Berichten: 8943
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 00:17

En die kruisingsborden zijn om te tellen hoeveel kruisingen er zijn? :')


@Naomi, ik weet niet hoe ver je oma nog kan wandelen? Anders is met mooi weer een wandeling in de slufter erg mooi.
Wat wij dag 1 gedaan hebben is met de auto langs de kust het eiland af en op alle mooie plekjes even stoppen!
Kijken bij de vuurtoren, winkelen in den Burg en de Koog. Verse muntthee met appeltaart bij de strandtenten. Eten bij Paal 28 (spareribs <3 )
In de zomer kan ik er echt van genieten op het terras bij het vliegveld te zitten en te kijken naar de gekken die uit zo'n vliegtuig springen!



[ img ]
Slufter!

Britt_Sisi
Berichten: 8943
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 13:29

Siersma schreef:
Britt_Sisi schreef:
En die kruisingsborden zijn om te tellen hoeveel kruisingen er zijn? :')

Ne is makkelijk om te weten welke afslag je moet hebben. Is ook alleen op de pontweg en de postweg, de hoofdwegen dus

Ah Oké! Thanx voor de uitleg!

Britt_Sisi
Berichten: 8943
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 22:24

Ah wat mooi! Gefeliciteerd!

Britt_Sisi
Berichten: 8943
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 23:25

Hoihoi! Ik kom al jaren op texel, en we hebben net voor november weer een weekje geboekt.
In mijn eentje doe ik normaal geen strandrit, maar leek me nu toch wel leuk een keer te doen.
Nu zie ik alleen dat de stallen waar ik al eens geweest ben alleen ritten doen in het hoogseizoen. Weet iemand hier waar je in november nog een rit kan doen?
(Het gas open op het strand vind ik erg leuk, maar wel op een braaf paard)

Britt_Sisi
Berichten: 8943
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 18:43

Oe bedankt, zal van de week even kijken. Nog meer suggesties zijn welkom!

Britt_Sisi
Berichten: 8943
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 17:55

Muga schreef:
Britt_Sisi schreef:
Hoihoi! Ik kom al jaren op texel, en we hebben net voor november weer een weekje geboekt.
In mijn eentje doe ik normaal geen strandrit, maar leek me nu toch wel leuk een keer te doen.
Nu zie ik alleen dat de stallen waar ik al eens geweest ben alleen ritten doen in het hoogseizoen. Weet iemand hier waar je in november nog een rit kan doen?
(Het gas open op het strand vind ik erg leuk, maar wel op een braaf paard)


Wederom De Ruige hoogte, even googlen en heb je zo haar gegevens. Brave paarden, lekker rondje.

Iemand nog een andere suggestie? Het lukt me helaas niet om deze te pakken te krijgen ;(

Wij gaan ons weekje gewoon door laten gaan, wandelen met een thermosfles koffie, eten lekker bestellen en gewoon relaxen!

Britt_Sisi
Berichten: 8943
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 23:45

Bedankt voor de tips, het is inmiddels toch gelukt contact te krijgen!

Britt_Sisi
Berichten: 8943
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 21:58

Siersma schreef:
Britt_Sisi schreef:
Bedankt voor de tips, het is inmiddels toch gelukt contact te krijgen!

Bij wie ga je nu rijden?

Bij de Ruige Hoogte! Heerlijke rit gemaakt!

Britt_Sisi
Berichten: 8943
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 23:24

Hier over 2 weken een weekend en in november weer een week!
Weekend met mijn fam ivm trouwdag ouders en in november met mijn vriend en dan komt de schoonfam een weekend over! Wilde in die week met mijn schoonmoeder en schoonzusje een strandrit maken, maar de ruige hoogte heeft niet genoeg paarden meer ;( super jammer.
Jan plezier probeer ik te contacten om te vragen of die wel ritten doen in november maar die reageren slecht helaas.

Wel weer heel veel zin in!

Britt_Sisi
Berichten: 8943
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 07:54

Banyu schreef:
Britt_Sisi schreef:
Hier over 2 weken een weekend en in november weer een week!
Weekend met mijn fam ivm trouwdag ouders en in november met mijn vriend en dan komt de schoonfam een weekend over! Wilde in die week met mijn schoonmoeder en schoonzusje een strandrit maken, maar de ruige hoogte heeft niet genoeg paarden meer ;( super jammer.
Jan plezier probeer ik te contacten om te vragen of die wel ritten doen in november maar die reageren slecht helaas.

Wel weer heel veel zin in!


Probeer eens de manages in de koog? De elzenhof en de kikkert? Of begrijp ik het verkeerd en dat je er zelf niet op wilt?!

Deze hebben in november vakantie! Had ik al geprobeerd, maar thanx voor de tips!

Britt_Sisi
Berichten: 8943
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 22:27

Siersma schreef:
Probeer Leonie van Schaijk eens, van hoeve Consensus. Zij doet ook wel eens ritjes met haar eigen paarden.

Ik heb even gegoogled, maar ik lees dat dit een pensio(e)n stal is, weet je zeker dat zij ritjes doet?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange1a, Ipsiedipsie, karelien, MaanNaam en 146 bezoekers