Tips huur groot huis voor familieweekend (10 slaapkamers)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

turtlelito
Berichten: 1696
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Tips huur groot huis voor familieweekend (10 slaapkamers)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-19 13:31

Omdat bokt alles weet en ik inmiddels teveel huizen sites gezien heb :D .

Ik ben op zoek naar een (redelijk luxe) vakantiehuis voor een wat groter gezelschap (minimaal 18 personen, 10 slaapkamers nodig). Gaat om een weekend volgend jaar april. Qua locatie denk ik op dit moment aan de Ardennen, maar een andere leuke plek (niet te ver weg) zou ook kunnen.

Wat zoek ik?
Locatie: niet al te landelijk, zodat er in de buurt wat kan worden ondernomen.
Huis: niet de typische 'groepsaccomodatie' waar een blind paard geen schade kan doen, dus wel gezellig ingericht. Liefst met iets van wellness in het huis en genoeg ruimte om lekker te kunnen zitten/spelletjes te doen.
Gezelschap: volwassenen, twee zeventienjarigen, 1 tiener.
Budget: redelijk ruim, afhankelijk van de aanwezige faciliteiten.

Idee is vanuit het huis wat leuks te kunnen doen (tips daarvoor ook welkom). Ik wil wel van te voren wat organiseren daarvoor, ervaring leert dat als we dat ter plekke gaan organiseren het 1)te lang duurt voor uiteindelijk besloten is wat te doen, 2)de groep lastig te motiveren is om tot actie over te gaan. Een duidelijke planning zorgt ervoor dat we niet blijven 'bankhangen' (wat ook leuk is, maar daar hoeven we niet een heel stuk voor te rijden :D ).

Hebben mensen ervaringen met dergelijke accomodaties of goede tips? (Niet van algemene huizensites, die weet ik te vinden, ik ben vooral op zoek naar persoonlijke ervaringen).


turtlelito
Berichten: 1696
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-19 13:40


turtlelito
Berichten: 1696
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Re: Tips huur groot huis voor familieweekend (10 slaapkamers)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-19 17:23

Dank allemaal voor de reacties! Ik ga ze bekijken :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balou_k, Barbabientje, Cowboy55, Jorex, Sabbientje en 141 bezoekers