Disneyland Parijs deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

vionnesem
Berichten: 1366
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: vlijmen

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 11:11

Even een binnenvaller hier!

Kunnen jullie mijn misschien adviseren, ik wilde graag in de week van 11mei 2dagen disney doen en 3 overnachtingen. Wanneer ik nu op de bekende sites ga zoeken, en zowel met de auto als met de trein kan ik niet rond deze tijd (wel week eerder of later) Maar als ik met de auto zou gaan kan ik dit ook los boeken natuurlijk? Iemand die daar ervaring mee heeft?

Thalys treinkaartjes kunnen nu nog niet besteld worden voor dan, raden jullie de trein aan of de auto?


vionnesem
Berichten: 1366
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: vlijmen

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 13:17

Wij zijn in 2021 naar Disney geweest in September, toen wij hadden geboekt wisten wij dit nog niet maar toen de datum eenmaal dichterbij kwam bleek ik zwanger te zijn.

Ons kindje is dus nu bijna 2 en wij zouden graag volgend jaar januari (want dit leek de "goedkoopste" periode te zijn) graag met haar nogmaals naar Disney.

Echter vroeg ik mij af of er mensen zijn met ervaring met kindjes van nog geen 3, ik zag op de site dat zij t/m 2 jaar gratis zijn. Dan klopt het toch dat ze nog voor ze 3 wordt gratis mee mag?

Wij hebben de laatste keer een verblijf gehad in davy crockett ranch, maar misschien is het met een kleintje fijner om een hotel te nemen?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 95 bezoekers