Tips voor goede restaurants in Adeje/Americas op Tenerife?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Achterom
Berichten: 22993
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 08:51

moonsparkle schreef:
Bij adeje langs/op het strand en dan het restaurant het meest rechts :') ik heb de naam niet onthouden. Het was er rustig in vergelijking bij ander restaurants maar juist goed eten en die avond speelde er een trompetist.

Verder vond ik het tegenvallen eerlijk gezegd maar misschien had ik ook niet de goeie restaurants gevonden? Veel restaurants hebben echt alles op de kaart en sommige ook dezelfde menukaart (misschien allemaal van dezelfde eigenaar?) en bij de eerste keer die menukaart dat restaurant was niks had ook eerlijk aangegeven dat de biefstuk ontzettend taai was maar daarna werden we vooral onaardig behandeld :')

Tja, wat wil je als je naar zo'n toeristenpakhuis gaat? Die kustplaatsen op Tenerife vond ik echt verschrikkelijk :')
Wij zijn er toen even geweest en heel hard weer weggerend, de plaatsjes in de binnenlanden zijn én veel leuker en het is daar niet moeilijk om een goed restaurant te vinden.


Achterom
Berichten: 22993
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Tips voor goede restaurants in Adeje/Americas op Tenerife?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 09:24

@elnienjo: dat is dan echt te wijten aan de smaak van de Spanjaarden zelf, die houden nu eenmaal van olijven en olijfolie. In Argentinië zelf zie je dat niet hoor :n

Achterom
Berichten: 22993
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Tips voor goede restaurants in Adeje/Americas op Tenerife?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 13:16



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boyca, Firebug, Fly_high, FransienE, Hanneke137, IndianSu, loowny, lukka63, Marleen_L, roosjenat, StonedRomy en 82 bezoekers