Tips voor goede restaurants in Adeje/Americas op Tenerife?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 08:44

Bij adeje langs/op het strand en dan het restaurant het meest rechts :') ik heb de naam niet onthouden. Het was er rustig in vergelijking bij ander restaurants maar juist goed eten en die avond speelde er een trompetist.

Verder vond ik het tegenvallen eerlijk gezegd maar misschien had ik ook niet de goeie restaurants gevonden? Veel restaurants hebben echt alles op de kaart en sommige ook dezelfde menukaart (misschien allemaal van dezelfde eigenaar?) en bij de eerste keer die menukaart dat restaurant was niks had ook eerlijk aangegeven dat de biefstuk ontzettend taai was maar daarna werden we vooral onaardig behandeld :')

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling


moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 18:54

Misschien is het ook een gemiddelde temperatuur? In het noorden is het een stuk frisser.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 18:24

En ts hoe wat het

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 23:47

Nou ik was er dan net voor jou en heb gewoon fantastisch weer gehad hoor 8-) heerlijk in de zee gezwommen. Heb een aantal fantastische hikes gemaakt, wat een mooi eiland is het als je wat meer de natuur in gaat.

De tip van tony romas was minder maar meer omdat ik zoveel had gegeten dat ik naar het appartement kon rollen :') het was trouwens wel het duurste wat we hadden gegeten.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Momo94 en 66 bezoekers