Tips voor goede restaurants in Adeje/Americas op Tenerife?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Niqui
Berichten: 2107
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Tips voor goede restaurants in Adeje/Americas op Tenerife?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-19 23:53

Dit jaar zijn we tijdens de kerstvakantie op Tenerife. Wie weet er in Adeje / Playa de las Americas goede restaurants waar we gezellig kunnen eten? Er wordt namelijk aangeraden om voor de feestdagen tijdig te reserveren, maar ik heb geen idee waar we moeten zijn daar :+ .

Dus.. wie heeft er tips voor ons?


Niqui
Berichten: 2107
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-19 12:56

Vorig jaar met Kerst waren we op Gran Canaria en daar zijn echt prima restaurants. Ondanks dat het daar ook super toeristisch is. Ik had de tips voor deze restaurants ook via Bokt gekegen, van iemand die daar gewoond heeft.

Ik verwacht dus dat er op Tenerife dan ook wel goede restaurants zullen zijn. Het hoeven niet alleen Spaanse restaurants te zijn hoor, maar kunnen ook andere keukens zijn. Frans, Thais, indiaas, Argentijns, etc. En het mag best iets verder weg van Adeje zijn want we hebben een huurauto.

En een goed restaurant? Nou ja, het hoeft niet super chic, maar wel een beetje gezellig. En een goede keuken. Die olijfolie vind ik trouwens ook niet zo lekker ;-).

Niqui
Berichten: 2107
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Tips voor goede restaurants in Adeje/Americas op Tenerife?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-19 13:08

Ik ga daar even naar kijken, Angie. Bedankt!

Niqui
Berichten: 2107
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Tips voor goede restaurants in Adeje/Americas op Tenerife?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-19 13:22

Dat ziet er goed uit, Achterom, en is een krap half uurtje rijden voor ons. Dus goed te doen. Ik ga er even een mailtje aan wagen.

Niqui
Berichten: 2107
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-19 19:06

Daar kijken we zeker ook nog naar :j . Maar mijn ervaring is dat we de leukste restaurantjes vaak toch door een tip gevonden hebben. Yelp kende ik trouwens niet. Tripadvisor wel..

Niqui
Berichten: 2107
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Tips voor goede restaurants in Adeje/Americas op Tenerife?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-19 12:43

Restaurant Limoncello voor eerste kerstdag inmiddels geboekt. Nu nog even kijken voor kerstavond en Oudjaar!

Niqui
Berichten: 2107
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Tips voor goede restaurants in Adeje/Americas op Tenerife?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-19 17:06

Leuk om te lezen. Daar gaan we dan ook een keer kijken!

Niqui
Berichten: 2107
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-20 19:49

moonsparkle schreef:
En ts hoe wat het
Heerlijk! We zijn er drie weken geweest en we hebben heerlijk weer gehad. We hebben o.a. bij Limoncello en La Mala Vida gegeten. En prima gegeten.

Tip: kijk ook even bij Groupon.es. We hebben een aantal keren belachelijk goedkoop en toch meer dan prima kunnen eten, bijvoorbeeld bij; https://www.groupon.es/deals/frasqueta28. Meestal zelfs met drankjes of een fles wijn erbij!

Niqui
Berichten: 2107
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-20 17:50

Citaat:
Ben door die groupon es tip hier ook gaan kijken voor tickets voor het siam park en zag dat ze er best veel korting op geven!
Granoek: voor de zekerheid: die lage prijzen op Groupon voor Siam Park zijn voor residentes. De eigen bewoners van Tenerife dus..

Op Tenerife vind je ook overal van de gele kortingsbonnen voor Siam Park.

Niqui
Berichten: 2107
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-20 21:08

Heel veel plezier daar, heerlijk! Ik ben nu al weer aan het kijken voor december :D

Niqui
Berichten: 2107
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Tips voor goede restaurants in Adeje/Americas op Tenerife?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-20 18:39

Nou inderdaad zeg!

Niqui
Berichten: 2107
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-21 21:28

Wij hebben weer geboekt voor twee weken met Kerst. Ik heb er nu al zo’n zin in! En de zomervakantie moet nog komen :')

Niqui
Berichten: 2107
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Tips voor goede restaurants in Adeje/Americas op Tenerife?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-21 15:15

Heerlijk!

Niqui
Berichten: 2107
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-22 11:06

Niet helemaal een antwoord op je vraag :o . Wij boeken altijd een los ticket met hotel en huurauto. Dat blijkt al jaren een stuk goedkoper dan een pakketreis, zéker nu Easyjet vanaf Schiphol naar de Canarische eilanden vliegt. In de afgelopen jaren was een los ticket in de laatste weken voor vertrek vaak voordeliger. Op het allerlaatste moment zijn vliegtickets meestal weer heel duur.

Maar: op het moment zie ik de tickets echter alleen maar duurder worden. Dit heeft vermoedelijk met de hoge energieprijzen te maken en het feit dat veel mensen weer weg willen. In februari is het hoogseizoen op de Canarische eilanden. Ik verwacht daarom niet dat het je veel geld gaat schelen als je laat boekt. Eerder dat het duurder wordt. Wat wel veel geld kan schelen is vroeg boeken (duh :D ).

Mijn advies is: boek alvast de vliegtickets. Ze zijn nu nog betaalbaar voor februari, zeker als je door de week kunt vliegen. Hotels kun je nu maar ook straks nog gemakkelijk vinden en ze zijn vaak kosteloos te annuleren. Mocht je een huurauto overwegen: doe dat ook zo lang mogelijk van tevoren. Dat scheelt ook veel geld en je kan ze meestal kosteloos annuleren. Mocht je reis vanwege Corona niet doorgaan, dan kost het je waarschijnlijk alleen de prijs van de tickets.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Ladyson en 63 bezoekers