Paspoort of id kaart?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Serenity350
Berichten: 1383
Geregistreerd: 06-12-16
Woonplaats: Omgeving Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 20:30

Joy_Mennings schreef:
future_vet schreef:

Maar Montenegro staat daar ook niet op de lijst. Dus waarom verschilt het voor deze landen?

Het verschilt niet, voor beide moet je in principe een paspoort hebben lijkt het. :)

Hoewel er ook wordt vermeld dat een ID-kaart voor Montenegro genoeg is, wordt op de meer "betrouwbare" sites (overheidsinformatie, ambassade) toch steeds verwezen naar een paspoort.

Deze website is over het algemeen altijd erg actueel: https://www.nederlandwereldwijd.nl/land ... montenegro

Van slungelige gup naar stoere zwarte hengst!
It's nice to be important, but it's more important to be nice.



Serenity350
Berichten: 1383
Geregistreerd: 06-12-16
Woonplaats: Omgeving Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 20:48

Joy_Mennings schreef:
verootjoo schreef:
Daaronder staat dat je de ambassade kan bellen voor een antwoord. En het antwoord van de ambassade zou ik meer vertrouwen dan de ANWB website of bokt ;)

Even bellen met de ambassade dus of een paspoort regelen :)


Dat ga ik dan ook doen. Dacht misschien zijn er mensen met ervaring hier, vandaar de vraag.

En vanuit de ervaring, deelde ik dus deze website: https://www.nederlandwereldwijd.nl/land ... montenegro (nog maar een keertje).

Website is van het ministerie van Buitenlandse Zaken. Is uitgebreider dan de website van de rijksoverheid waar vooral algemene info te vinden is, en er staan ook meteen alle contactgegevens van de organisaties en instanties die mogelijk voor jou van toepassing zijn. Je kunt er ook gericht zoeken op je reisdoel.

Van slungelige gup naar stoere zwarte hengst!
It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Domiinooo_, Jussem, Miiej, Suliko, UnderIlse en 71 bezoekers