Het Egypte topic!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cindyy_1993
Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:36

Oooh jaa Egypte <3 Ik hou van het land... De mensen... Geweldig land!
Ik ben er nu 3 keer geweest en ga in februari voor de 4e keer.
De eerste 2 keer in het hotel Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort bij Marsa Alam/Port Ghalib, afgelopen februari een rondreisje gedaan van 8 dagen waarvan ook een Nijlcruise. Eerst 2 dagen Caïro, toen op het vliegtuig naar Luxor, daar 2 dagen van alles bekeken en toen richting Edfu, Kom Ombo en door naar Aswan. Super gaaf om gezien te hebben, zou het zo nog een keer doen! (Tip: Boek niks bij Egypte.nl... Hebben we heel gedoe mee gehad en schijnen failliet te zijn)
En aankomende februari gaan we weer naar hetzelfde hotel als de 2 keren daarvoor <3

Vanaf dat hotel kun je lopend naar de schildpaddenbaai, Marsa Mubarak (20 min lopen over het strand ong) en daar heb je kans om een zeekoe tegen te komen!
Ook een paar jaar geleden naar Sataya Reef gegaan.. Zo gaaf.. En de laatste keer bij dat hotel ook paardgereden door de woestijn.

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram


cindyy_1993
Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Re: Het Egypte topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 14:28

Nog 2 nachtjes slapennn *\%/* Zaterdag vliegen we weer naar Egypte, Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort :D Echt onwijs veel zin in... Voor mij de 3e keer naar dit hotel en voor mn ouders al de 8e of 9e keer :D

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram

cindyy_1993
Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 16:07

Zo... Ik ben weer terug van weggeweest!
Het is zo snel voorbij gevlogen :') Heb t gevoel alsof ik helemaal niet op vakantie ben geweest haha.
Maar, het was heeeeerlijk! Wat blijft het toch een geweldig hotel, met onwijs lieve, leuke en gezellige mensen... Het personeel is in 1 woord geweldig. Altijd in voor een gezellig praatje en je drankjes worden al aangevuld voor ze half op zijn. Het weer... Tsja, het was geen 40 graden (gelukkig) haha. Er stond een fris windje, dus in de schaduw was het wel aan de koude kant, maar in de zon was het heerlijk! Echt wel richting 25/27 graden.
We hebben lekker veel niks gedaan, maar ook een paar kleine uitstapjes. Ik ben samen met mijn vriend op buitenrit geweest door de woestijn, erg gaaf! Vrienden geworden met de mensen van de paarden en vanaf na de rit iedere dag heen gegaan met appeltjes voor de paarden, waren ze super blij mee! Op donderdag een quadtour van 2 uur gedaan met mijn vader en vriend. Was voor mij de tweede keer, maar ook weer erg gaaf! We zijn 1 avondje naar Port Ghalib geweest, en dat is toch wel een aladdin dorpje hoor! Heel mooi! En verder... Vooral lekker veel niks :) En het is weer zeer goed bevallen, dus we gaan wss eind dit jaar of volgend jaar weer! Maar dan niet meer in februari, want de zee was echt wel heel erg koud := Door de stroming/wind ook maar 1 keer gesnorkeld helaas.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram

cindyy_1993
Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Re: Het Egypte topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 10:22

Sowieso Three corners Fayrouz Plaza Beach Resort!
Ben daar nu 3 keer geweest en alle 3 de keren onwijs genoten, ga in november weer die kant op.
Eten is goed, mensen zijn geweldig. Het huisrif is daar ook heel mooi en op 15 a 20 min lopen over het strand kom je bij de Schildpaddenbaai waar je kunt snorkelen en een grote kans hebt op schildpadden en met heel veel mazzel zelfs zeekoeien! Luchthaven zit om de hoek, vijf sterren hotel en volgens mij is de prijs ook binnen budget.

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram

cindyy_1993
Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Re: Het Egypte topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 13:43

Bijzonder, hebben wij nog nooit problemen mee gehad :oo
Mijn ouders komen er al sinds 2014 en nog steeds 1 a 2 keer per jaar zijn ze er, en heb ze niet gehoord dat het minder is geworden... Nu gaan zij wel meestal buiten de drukke tijden om; tussen oktober en mei meestal, dus altijd genoeg bedjes die vrij zijn. Ook mijn broer en schoonzusje al jaren; ook nooit wat negatiefs!

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram

cindyy_1993
Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Re: Het Egypte topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 10:25

Ik ga 14 december weer :D

Roosch wat is het uiteindelijk geworden? :)

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram


cindyy_1993
Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Re: Het Egypte topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 10:33

aah gaaf! Welk hotel? Ik ga in december ook naar Marsa Alam namelijk, ben wel benieuwd voor welk hotel je hebt gekozen! :=

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram

cindyy_1993
Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Re: Het Egypte topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 12:06

Aaah heel goede keus! Fayrouz? :D Daar ga ik ook weer naartoe!

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram

cindyy_1993
Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Re: Het Egypte topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 14:55

Aaah wij hoeven nog maar een weekje te wachten! Volgende week zaterdag 8 dagen naar Marsa Alam, Three corners fayrouz plaza beach resort *\o/*

Wij halen nooit ponden, ze zijn daar heel blij met euro's. Normaal zorgen we altijd dat we losse euro's sparen voor de "baksies" (fooi), maar heb bijna geen losgeld meer dus denk dat we maar gewoon meteen op dag 1 vragen of iemand zijn muntgeld wil ruilen voor brief :=

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram

cindyy_1993
Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 12:30

Mando schreef:
cindyy_1993 schreef:
Aaah wij hoeven nog maar een weekje te wachten! Volgende week zaterdag 8 dagen naar Marsa Alam, Three corners fayrouz plaza beach resort *\o/*
:=


Willen wij komend september naartoe.
Wij gaan meestal naar TTC Rhiana in el Gouna maar willen nu daar naartoe.
Ben jij er al eerder geweest?

Veel plezier.


Ja zeker! Dit wordt mijn vierde keer en mijn ouders en broer & schoonzusje zijn er al een keer of 8 geweest :j Heerlijk hotel, onwijs vriendelijk personeel en lekker eten!

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram

cindyy_1993
Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Re: Het Egypte topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 15:33

Daar ga je zeker geen spijt van krijgen hoor Sure_lee!
Mijn ouders gaan regelmatig in december en kunnen altijd wel snorkelen. Enige nadeel is vaak de wind; bij ons hotel in februari/december regelmatig rode vlag waardoor er niet gesnorkeld kan worden.
En als ik snorkel, gebruik ik sinds kort wel een wetsuit; ben een koukleum en heb het na een kwartiertje toch wel koud zonder.

As. zaterdag mag ik eindelijk weer die kant op *\o/*

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: danielle_x, DexterM, Domi_94, Fenn, Fly_high, fohadie, Furst, GoogleAdsense, Ineke2, lovemyhorse1, mireilledons en 64 bezoekers