Japan 2019: 行くぞ!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Re: Japan 2019: 行くぞ!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 15:11

Ik ga waarschijnlijk in November een paar dagen naar Japan *\o/* Zal dan voor werk die kant op moeten :D

Insta: yl_aerial



xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 11:01


Insta: yl_aerial

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Re: Japan 2019: 行くぞ!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 15:49

6K p.p is wel heel veel tenzij je voor de alleen maar luxe gaat.

Ik vind vooral ticketprijzen en hotels duur. (ik ga zelf meestal in een hostel) maar qua vervoer, eten en andere dingen is het redelijk goedkoop.

Insta: yl_aerial

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 17:22

Wat is er gebeurd?

Insta: yl_aerial

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Re: Japan 2019: 行くぞ!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 14:57

AH fijn dat je nu iets nieuws hebt weten te vinden.

ik heb dit soort verhalen inderdaad vaker gehoord :(

Insta: yl_aerial

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 09:45

Rawr schreef:
Even een schopje omdat ik niet een heel nieuw topic wil openen. :Y)

Zijn hier mensen die de Japantrip hebben gecombineerd met Zuid Korea? Ik heb een periode van 4 à 5 weken in gedachte en zit er aan te denken om de eerste week Zuid Korea aan te doen. Dus vliegen op Seoul, bullettrein naar Busan, dan de jetfoil naar Fukuoka en vanaf daar met de Shinkansen noordoost door Japan toeren. Van horen zeggen heb ik vernomen dat je eerst ZK moet doen omdat ZK heel erg tegenvalt als je het andersom doet en ik ben benieuwd hoe anderen daar over denken.



Ik heb ook zoiets gedaan alleen ben ik vanuit Japan een week naar ZK gegaan. vanaf daar naar Fukuoka en zo richting Tokio gereisd met tussenstops.
ZK valt inderdaad een beetje tegen als je eerst Japan doet. Korea oogt dan wat 'viezer'/verouderd. Maar nog steeds ZK is heel gaaf om een keer geweest te zijn. :o

Insta: yl_aerial

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 16:20

IsaCalixa schreef:
Hoi, ik heb nog niet het hele topic doorgelezen, maar zijn er hier ook mensen die hebben gestudeerd in Japan? Ik twijfel of ik mijn scriptie (20 weken lang) wil schrijven in Japan. Mijn school heeft connecties in Takasaki. Nou lijkt me dat niet echt de leukste stad, maar het is wel relatief dichtbij Tokyo.

Verder vroeg ik mij af hoe het is qua kosten (verblijf daar en vervoer etc), is dat goed te doen?

Voor mij is de keuze nu een beetje tussen Zuid Afrika of Japan haha,moet dus alles nog even goed uitzoeken :)


Hier een jaar gestudeerd in Japan. Ik vond het zo gaaf en zou het zo weer doen. Maar ik heb veel affiniteit met Japan en de taal en wilde me daar ook echt onderdompelen.
Het is duur helemaal als je in de buurt van Tokio zit. Ik weet niet of je ook op campus kunt gaan maar dat is vaak goedkoper dan een eigen appartement. Ook zou je kunnen kijken naar share houses die zijn relatief ook goedkoper. Wel vaak wat kleiner.
Vervoer kreeg ik met korting van de uni op het traject school - huis. Dit was relatief goedkoop. Toen ik de volle pond moest gaan betalen was het wta minder leuk :')

Zuid-Afrika is een hele stuk goedkoper. Lastige keuze want zijn twee totaal verschillende landen.

Insta: yl_aerial


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 67 bezoekers