Orlando - pretparken en Florida - ervaringen?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mars
Berichten: 33223
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 17:35

Leuk!!
Ik ben in 2008 met mijn ouders geweest naar Disney Magic Kingdom en Animal Kingdom en Seaworld, in 2014 met mijn man naar 2 Universal Studios parken en Bush gardens. Die laatste is écht een aanrader, vond ik leuker dan Animal Kingdom.
Universal en Disney zijn totaal verschillend, maar als groot Harry Potter fan wint Universal + Island of Adventure het wel.

Toevallig ga ik in September weer met mijn man en zus, plan is wederom Universal en Bush Gardens. En we zijn ook van plan een Halloween avond te gaan doen :D

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu


Mars
Berichten: 33223
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Orlando - pretparken en Florida - ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 11:34

Ik kom net terug uit Florida en qua pretpark wil ik je nog de volgende tip geven: neem niet te grote tassen mee naar Universal. Voor een aantal attracties moet je je tas en spullen verplicht opbergen. Er zijn gratis lockers maar die zijn vrij klein. Een standaard Eastpak past daar nét in maar niet als er bijvoorbeeld flesjes water en dat soort spul in zitten. Dus t is handiger om eea te verdelen of meerdere lockers pakken.

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu

Mars
Berichten: 33223
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 22:53

elnienjo schreef:
Waarom zou je uberhaupt een tas mee nemen? Ik had een heuptasje om met portemonnee en telefoon. Meer heb je niet nodig. Camera heb ik niet meegenomen, heb alleen met telefoon gefotografeerd.


Water bij je hebben is wel prettig in de hitte. Of je het nu daar in het park koopt of bij Walgreens meeneemt. Wij waren met 3 dus 3 flesjes, mijn portemonnee past trouwens ook niet in een heuptas. Dan nog mijn telefoon, zonnebril plus hoes, fles zonnebrand (want met 1x smeren red ik het daar niet) mijn medicijnen, de expresstickets, wat snoepjes/kauwgom, sleutels, etc. Dus ja een rugtas vond ik wel handig.

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu


Mars
Berichten: 33223
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Orlando - pretparken en Florida - ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 07:54

Busch gardens is super! Kijk zeker even of je de kangaroes kunt voeren, dat is tussen bepaalde tijden. Erg leuk om te doen, zulke lieve en rustige dieren, en super zacht :)
[ img ]

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DDD3, Johnie, mvdende, Scarremans, Stybba, Zira1994 en 76 bezoekers