Algemeen wintersporttopic - waar gaan we naartoe?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Yesterday
Berichten: 2602
Geregistreerd: 16-06-05

Re: Wintersport 2017/2018/2019/2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 20:29

Leuk een topic over wintersport!
Ik ben ook een beetje aan het oriënteren voor een "goedkope" skivakantie, we hebben de mogelijkheid om buiten de vakantieperiode om te gaan. Afgelopen jaar 4 dagen wezen skiën in Ehrwald, goed te doen qua afstand voor dit aantal dagen. Nog een jaar Ehrwald zien wij niet zo zitten, het gebied kennen we nu wel goed genoeg en wat anders lijkt ons ook leuk.
Iemand een tip voor een leuk gebied met voornamelijk blauwe en rode pistes wat goed in 1 dag te rijden is? We willen weer 3/4 dagen skiën. :)

<3


Yesterday
Berichten: 2602
Geregistreerd: 16-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 21:04

capopjekop schreef:
Is dat vallen op die band niet eng? Toen ik die lessen had skiede ik nog. Maar met snowboard nog nooit op zo'n band gestaan.


Ik kruip even onder mijn steen vandaag:
Ik heb 8 lessen ongeveer gehad op een band, met al ski ervaring. Maar ik ben er gigantisch hard op gevallen, ik werd als ware naar achter gelanceerd, en omdat er een touw door het midden van de band was gespannen werd ik ook weer terug naar voren geduwd. Ik stap nooit meer op z’n band en neem voor dat geld liever privé les op wintersport. :P

<3

Yesterday
Berichten: 2602
Geregistreerd: 16-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 21:45

Hoi!
Wie heeft er al weer wat leuks geboekt voor komende winter?

Ik ben opzoek naar een leuke accommodatie dicht bij de liften. We gaan met 3 personen, maar willen wel het liefste 2 aparte kamers om te slapen.
Wie heeft een leuke tip qua dorp in Oostenrijk? :)

<3

Yesterday
Berichten: 2602
Geregistreerd: 16-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 08:00

Leuk dat alweer zoveel mensen aan het nadenken zijn over hun wintersport!

Celiien schreef:

Thanks voor het delen! Helaas al helemaal vol voor zover ik het kan zien.

Ik heb wel wat leuke locaties gezien in Kaprun, iemand die wel is in dat dorp is geweest?

<3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 138 bezoekers