Het grote backpacktopic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Danuah
Berichten: 451
Geregistreerd: 16-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 10:56

Ik meld mezelf ook! *\o/*

Ik vertrek aanstaande woensdag naar Singapore, hier blijf ik een weekje bij familie waarna ik door vlieg naar Melbourne, Australië!

Ik heb een WHV en mag dus een jaar blijven, we gaan zien waar het schip strandt. Ik heb een super leuke werkplek gevonden dus kan niet wachten. :D



Danuah
Berichten: 451
Geregistreerd: 16-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 18:40

_Ilsee_ schreef:
Danuah wat tof!
Dit willen mijn vriend en ik volgend jaar gaan doen. Mag ik vragen hoe je je baan hebt gevonden? En wat je allemaal qua voorbereiding op je whv hebt gedaan? Mag ook in pb!

Wij willen of in april 2020 weg, of begin januari 2021 ligt een beetje aan ons sparen en onze huidige banen.
En wij hebben op de planning: Singapore, Maleisië + Borneo, Thailand en dan Australië en misschien Nieuw Zeeland (ligt er dan heel erg aan hoe we ons voelen en of we nog door willen + of we een whv willen voor NZ) en dan terug via India en de Maladiven en heeeel misschien Sri Lanka maar again dat ligt heel erg aan hoe alles gaat! Wij denken er nu aan om voor ongeveer een jaar te gaan ook.


Ik stuur je een pb!

Eigenlijk zal ik vorig jaar oktober naar NZ vertrekken met een WHV, had alles al geregeld. In juli viel ik van m’n paard op m’n hoofd (cap was kapot) en midden september zei de neuroloog dat ik niet weg mocht. Dat was/is zò k*t! Nu is mijn WHV voor NZ dus verlopen en een nieuwe krijg je niet.. heel goed alle regels hoor, maar zo zuur! Het was echt een droom om daar te gaan werken.

Danuah
Berichten: 451
Geregistreerd: 16-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 20:35

casperzazoe schreef:
oliebol zeg, dat is echt flink balen.. (netjes uitgedrukt want ja, online :+ ). Krijg je daar nu "nooit meer" een WHV voor? Wel fijn dat je alsnog in de buurt bent en wellicht alsnog van het mooie land kan genieten. En natuurlijk dat Australië nu wel door gaat!

Vind jullie maar dapper hoor. Reizen in een land waar alles een stuk duurder is dan in NL zou ik kriegel van worden. Heb in ZA al teveel geld er doorheen gejaagd en dagelijks leven is daar echt een stuk goedkoper dan hier.


Nee, nooit meer. Ik was er behoorlijk ziek van, maar hey: zijn ergere dingen! Ik ben er redelijk goed vanaf gekomen dus mag van geluk spreken. Je krijgt er echt maar eentje, heb gemaild zoveel ik kan maar helaas... de regeltjes zijn streng. Ik wilde daar super graag op een ranch werken omdat ik NZ zoveel mooier vind als AUS, maar ik mag niet klagen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Abiola, Fiero6, Firebug, lizy29, Luna2013, marjan19, moeshie, mvdende, nathe, PotjeMayo, Sasqiua, Sure_lee en 63 bezoekers