Help, ik ga naar India!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Benoite
Berichten: 690
Geregistreerd: 27-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 11:34

Ohh wat leuk ik ben vorig jaar ook zeer kortdag naar een trouwerij geweest! Wat mij iig nog erg bijstaat is dat wij niet ziek zijn geweest maar wel elke maaltijd bewust cola dronken bij het eten. Het pinnen in sommige (niet toeristische) gedeeltes echt een ramp was(lees 3 dorpen en 7 pinautomaten verder) mensen echt heel heel behulpzaam zijn zonder er iets voor terug te verwachten. De trouwerij echt geweldig was en wij niks mochten betalen. Meer en veel sieraden(ook nep) heel belangrijk is omdat iedereen wist dat de bruidegom dit voor ons betaalde en allen in India draait om uiterlijk vertoon op een bruiloft. Wij kregen dus op ons kop van hem dat ik 2 "goedkopere" jurken had uitgezocht en niet genoeg sieraden om had. Want dat stond slecht voor hem. Het eten is er echt fantastisch en laat je niet teveel afleiden door de enorme gigantische vervuiling die het land ondergaat. Verder hadden wij voor de familie allemaal een klein kadootje uit Nederland mee en hebben we achteraf geld gegeven omdat we echt niet wisten wat anders voor alles wat ze voor ons hadden gedaan. Oh en India loopt het altijd anders treinen worden geannuleerd wij hebben 2 dagen vast gezeten door een grote landelijke staking. En hoe lief ze ook zijn ze zullen nooit nee zeggen maar het dan uiteindelijk ook niet doen dus wees duidelijk met wat je wil en verwacht. Zo kan k nog wel even doorgaan dus voor vragen mag je me altijd pb en! Veel plezier iig. En neem oordoppen mee altijd!
Wij waren er in eind december begin januari en dan is het daar al echt koud en dus ook geen last van muggen gehad.

Not my monkey, not my circus!


Benoite
Berichten: 690
Geregistreerd: 27-05-14

Re: Help, ik ga naar India!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 11:44

Oh en eten met je handen word echt zeer gewaardeerd! Door mijn reizen in Afrika was ik al geoefend en daar gingen ze helemaal prat op bij de bruiloft. Wij hebben trouwens maar 1x van de straat gegeten en dat scheelt echt een hoop bacteriƫn denk ik. Och als k zo terug denk wil ik weer terug!

Not my monkey, not my circus!


Benoite
Berichten: 690
Geregistreerd: 27-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 20:00

En bijna alle hotels, airbnb, guesthouses en mensen thuis hebben tegenwoordig een thuis water filter systeem. Dat is echt heel veilig te drinken ook voor ons. Wij als 2 vrouwen hebben geen last van mannen gehad en hebben echt flink wat km gemaakt wel zijn we allebei 1.70 meter plus dus dat scheelt miss ook wel.

En inderdaad shopppeeeennnnn

Not my monkey, not my circus!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 bezoekers