Walibi Holland halloween fright nights !

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 15:58

En meestal doen ze ook niet moeilijk hoor, gewoon gelijk als je tijdslot begint de rij in.

Wij hebben nog nooit problemen gehad.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio


Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 20:23

Noop, wij gaan volgende week vrijdag, maar we gaan niet in The Clinic hoor !

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 20:39

Hoor wel overal dat het de ultieme beleving is.

Ik ben een bange poeperd is niks voor mij.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 21:26

Het park sluit inderdaad om 23:00.

Het is meestal gebruikelijk dat er nog wat griezels naar de uitgang komen, om iedereen het park uit te vegen. :)

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 13:23

Dat lopende band werk is helaas al jaren.

Geruchten gaan dat het park het hele jaar verlies draait, en alleen maar winst draait door Halloween. Logisch dat het zo extreem druk is erg jaar.

Ben ook heel benieuwd, dit was voor ons al het 9e of 10e jaar (wij komen sinds de geboorte van Eddie). Het is alleen maar commercie geworden. Voorheen was de sfeer in het park veel gemoedelijker.

Wij waren er dit jaar weer vroeg, zodat je tenminste alle attractie's kunt doen. Dit is gelukkig wel gelukt. Helaas wel de gehele dag hier en daar een buitje gehad.
Zoals elk jaar is het met eten weer belachelijk druk, dat we zittend op de grond het eten moesten op eten. Zo dom van walibi om geen extra overdekte horeca gelegenheden te regelen.
Toen maar richting de eerste huizen gegaan.. jammer jammer... bijna overal loop je als een trein doorheen je ziet alles voor je gebeuren. Nu ben ik een mega schijtluis dus al zie ik waar ze staan ze kunnen me alsnog laten schrikken maar het is toch niet het optimale effect waar je voor gaat.
Psycho shock is helemaal kort, dat is gewoon echt zonde geld.
In de tussentijd hebben we wat scare zones gelopen. Die zijn elk jaar ook weer erg mooi gedaan. Quarantine blijft voor mij de beste. Ik mag alleen wel even klagen over Pirates Coves, WAAROM in een freaking doorgang!! De hele boel liep daar de hele avond vast, terwijl die zones daar voorheen veel meer op het plein zelf waren.. erg dom..
Ook ik vind dat ze echt de verkeerde doelgroep aantrekken... sinds de afgelopen 3 jaren komen de verkeerde mensen die alleen maar ruzie lopen te zoeken. Ook dit jaar er helaas weer problemen van ondervonden. Een vriendin van mij dacht dat ik bij haar in haar kont kneep, maar ik zag gewoon dat een meisje met een hoofddoek voor de grap in haar kont liep te knijpen, en als je er dan wat van zegt proberen ze gelijk ruzie uit te lokken.
Ook hoef je je eigen wiet niet mee te nemen want het hele park ruikt naar de wiet.
Haunted Holidays mogen ze ook slopen, de helft van de acteurs missen tov voorgaande jaren, en je schrikt van bijna niks. Het enige wat ik in het huis geniaal vind is de kerstboom.
The Firepit daarin tegen is geweldig.
En het afrijden van het parkeerterrein is zoals erg jaar weer drama. Mensen die gewoon expres je auto in proberen te sturen en hopen dat je van de weg rijdt. :n Ook dat je via kampen naar huis wordt gestuurd wat je dus 30 kilometer om laat rijden..

We komen nog elk jaar terug omdat er niks beters is ... Maar Halloween wordt steeds bekender en ze krijgen veel concurrentie van andere parken, zodra deze parken op het zelfde niveau zitten is walibi einde verhaal... ze graven hun eigen graf... misschien volgend jaar maar een toverland of moviepark...

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 15:56

Heb volgens mij vorig jaar, of 2 jaar terug een erg uitgebreide mail naar Walibi gestuurd, sowieso over het parkeren dat het drama is. Een vriend van me werkt bij Walibi, ze krijgen elk jaar zeeën van klachten maar doen er helemaal niks mee.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 16:30

Wauw super gaaf!

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 17:15

Dat is uit 'The Villa' dat is een mijnwerkersgrot.. je breekt inderdaad bijna je nek.. maaaar.... wel fantastisch gedaan.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 11:31

Niet alleen je teen hahaha

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 12:19

Was vorig jaar al.

Er loopt een complete Michonne rond. :P

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 16:50

Ik ga met Halloween niet naar Walibi voor de attractie's. Een beetje extra hun kas spekken omdat ze teveel mensen toelaten, en dan ook nog eens extra geld innen. Nopeee.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 17:07

Hmmm... walibi schijnt toch rond te komen door de frightnights...

Want in de herfstvakantie zijn ze wel open.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 12:01

Tuurlijk het kost een hoop geld, maar geloof me ze verdienen er dik om. Voorgaande jaren was het gewoon een goed evenement, was het ook al duur. Nu wordt het duurder en de kwaliteit wordt helaas gewoon minder. Jammer genoeg ook door het soort mensen wat er rond loopt.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 12:39

Ik ga nu al ruim 8 jaar op rij naar de fright nights, en elk jaar zeg ik : "ik ga niet meer, de kwaliteit holt achteruit''.
En daar blijf ik ook bij, maar helaas ben ik toch weer te nieuwschierig, mocht het dit jaar weer tegenvallen, zal het wél echt de laatste keer zijn.
Er komt een totaal verkeerde doelgroep, drugs, vechtpartijen alles erop en eraan.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 17:48

Verkeerde plek verkeerde tijd, zal vast, ik ben de afgelopen drie jaar elke keer wel in een opstootje terecht gekomen, gauw doorlopen en niet mee bemoeien. Maar ga er zeker niet in door, want elk jaar worden er hele groepen het park uit gezet, dus ik vind persoonlijk dat je er wel last van hebt.

Fastline maken ze duurder omdat ze toch wel verkopen, en hun argument is, als ze 'goedkoop' blijven koopt iedereen het, dus dan staat er bij fastline nog een rij. Ze snappen toch wel dat je met zulke kaarten een limiet hebt? Dus oftewel extra centjes, helaas heb ik het idee dat alles meer om het geld draait. spookhuizen blijven duurder worden zonder enige aanpassingen, the villa is er al zeker 5 jaar.
Als polonaise ga je er doorheen voor 6 euro de man, binnen 5 minuten sta je buiten, omdat je deels stil staat in de polonaise, anders uiteraard iets sneller.
En steeds meer dingen voor extra geld, Below moet nu ook 15 eur de man voor betaald worden.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 13:47

Ik ben de eerste dag geweest, vond het wel beter dan de afgelopen jaren .
Heb het idee dat het nu over het algemeen wel iets minder druk is, genoeg keuze in evenementen.
Vind de prijzen voor The Clinic en Below echt belachelijk hoog, gelukkig ben ik een schijtluis en durf ik daar toch niet in. De spookhuizen ook steeds duurder, ken de huidige spookhuizen allemaal en heb er dit jaar voor het eerst geen gedaan. Hoorde dat de wachttijden daarvan ook erg uitliepen op 7 oktober.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 14:16

scare me is ook aan te raden, denk dat er nog veel meer aan te raden is. Weet alleen niet of dat relevant is aan dit topic, wellicht een algemeen horrortopic maken?

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 19:22

Kan je nog wat meer vertellen, ik ben ook heel benieuwd maar zou er nooit indurven.
Of heb je zon contract moeten tekenen?

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 19:13

Ik ga dit jaar voor het eerst niet.
Ben de afgelopen 13 jaar geweest en zie het steeds slechter worden.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 11:53

Ik ben ook wel heel benieuwd wat er in Below gebeurd, zou ook graag PB krijgen.
Ik zou er zelf nooit in durven.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 17:43

Wat wil je weten over de huizen?

Tegenwoordig ga je er als je pech (of mazzel als je een schijterd bent) met een soort trein in. Je ziet dus al voor je wat er gebeurd en als je pech heb loop je dus alle scares mis.

Ik ben ook een grote schijtluis, maar vond het de laatste keren zo zonde van mijn geld ik was nergens van geschrokken.
De beginnende jaren waren de huizen wel erg eng. Maar er staan ook al jaren geen nieuwe meer, de villa is nu al 6(?) jaar oud.. pff

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio


Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 18:16

'alles' dit is te ruim .. stel je vragen. Ik kan je niet tot in detail uitleggen hoe de huizen lopen, en wat waar staat.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 18:54

Maar the Clinic & Below ga je toch niet in als je het over 'de vier huizen' hebt. Die vallen buiten de spookhuizen.

Beiden huizen ben ik nog nooit in geweest. Door het file lopen tegenwoordig zijn ze lang niet meer zo eng als ze vroeger waren.
Je kan ook pech hebben, dat ze je groep opsplitsen, dan zie je elkaar pas binnen weer.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 19:33

Je kan ook op de website van Walibi kijken, daar kan je de informatie ook allemaal terugvinden qua theming in de huizen.

Er is ook nog een gratis huis, Campsite of Carnage, naast Jefferson Manor.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 11:00

Haha ik denk heb dit eerder gelezen, maar stond ook op facebook.

Nette beoordeling.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, carola, Furst, L_Flo, marga1, mvdende, redbutton en 82 bezoekers