Het stedentrip topic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 09:06

Mag ik mij ook hier melden :D. Ik en mijn beste vriendin willen waarschijnlijk eind november naar Londen gaan en al wat kerstsferen meepakken. Heb even zitten twijfelen ivm alle aanslagen, maar heb ook zo iets het kan overal gebeuren..


HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 19:35

ikke schreef:
HorseTimeXL schreef:
Mag ik mij ook hier melden :D. Ik en mijn beste vriendin willen waarschijnlijk eind november naar Londen gaan en al wat kerstsferen meepakken. Heb even zitten twijfelen ivm alle aanslagen, maar heb ook zo iets het kan overal gebeuren..

Dan zou ik naar York gaan :)*
Niks mis met London hoor, maar ik vind het compacte van York leuker.

Als iemand nog eens naar Maastricht gaat, breng dan een paar Witte Raaf biertjes voor me mee. Witbier heeft mijn voorkeur......


Hey bedankt voor de tip zeg! Zou er nooit op zijn gekomen maar dat spreekt mij ook wel erg aan!

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 18:29

Hallo allen (of eigenlijk specifiek degene die maar Lissabon zijn geweest), kan je je in Lissabon 4 dagen vermaken of is dat 'te lang'. Ik wel met een vriendin ergens in december er naar toe wanneer Lissabon in kerstsferen is.

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 09:38

Ik ben met mijn beste vriendin aan het kijken of we begin december een leuke stedentrip kunnen plannen naar een stad waar alles in het teken staat van kerst en waar alles mooi versierd is. Nu kwam ik per toeval via instagram Edingburgh tegen. We twijfelen nog wel omdat we natuurlijk niet weten wat er gebeurd met de Brexit maar de plaatjes zijn prachtig. Zou je daar 4 dagen zoet kunnen zijn?

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 10:59

Foaly schreef:
Edinburgh is supermooi maar ligt wel op dezelfde breedtegraad als Moskou. Dus denk even goed na of je daar in december wilt zijn :')

Anders zeker doen, 4 dagen is zeker niet te lang! Voor het kasteel alleen al kun je wel een dag uittrekken :D


O goed om te weten. Is zeker iets om over na te denken omdat we hey vorig jaar in Wenen ook mega koud hadden :')


HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 13:46

O klinkt heel goed dus!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 96 bezoekers