[FOTO] reisverslag Toscane

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gaucho
Berichten: 9492
Geregistreerd: 29-10-05

[FOTO] reisverslag Toscane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 16:10

Aangezien ik 3 maanden geleden tijdens mijn vorige vakantie mijn enkel gebroken heb :') was ik voor nu op zoek naar een iets minder 'actieve' bestemming en wel kunnen genieten van nog wat nazomer weer. Dat werd Toscane dus, fly-drive naar Florence en 9 dagen een apartementje in een Agriturismo. Ik was dus wat minder mobiel, dus heb meer dan op enige andere vakantie ooit zo gelegen:
[ img ]

Fototoestel was echter ook mee, en ondanks de beperkte mobiliteit heb ik toch nog wat leuke foto's kunnen maken, grotendeels ook vanaf de Agriturismo:


[ img ]


[ img ]

[ img ]


[ img ]

daarnaast wat korte tochtjes in de omgeving gemaakt:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]




Op de laatste volle dag in Toscane het randje van wat ik kan met mijn enkel opgezocht:

wandeling langs een rivier met veel van dit soort oversteekjes. Was wel heel erg de moeite waard.
[ img ]


[ img ]

[ img ]

[ img ]




en daarnaast is het me gelukkig ook nog gelukt om een tochtje van anderhald uur te paard te maken bij een Agriturismo vlakbij:

[ img ]

Al met al een zeer geslaagde vakantie, alleen de terugweg was wat uitdagend met een geannuleerde vlucht :-)

Life begins at the end of your comfortzone.


gaucho
Berichten: 9492
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 16:31


Life begins at the end of your comfortzone.


gaucho
Berichten: 9492
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-19 09:58

Happy_Hippie schreef:
Oh wauw PRACHTIG _/-\o_ hoe heb je die laatste foto's van dat watervalletje zo gekregen geen woorden voor prachtig (ook die eerste foto's met dat huis )


Dat is niet zo heel moeilijk, statief, langere sluitertijd en een polarisatie filter om de ergste spiegeling van het water te verminderen. Leuk om te doen :j

Life begins at the end of your comfortzone.

gaucho
Berichten: 9492
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-19 10:00

Herkenbaar, ik heb ook nog een hele lijst met 'places to go' :') Nu al aan het plannen voor volgend jaar.

Life begins at the end of your comfortzone.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Andreeaa, Ashleytjuhh, Babsiej, claudtje, Eleeke, Fitii, Letsdunit, Room_Soesje, Roosch, Travel_me en 70 bezoekers