London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cemlys
Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 18:38

Annash schreef:
Wetherspoons!!!

Die ga ik onthouden. we gaan eind november voor 4 dagen naar london, 1 dagje londen stad, 2 dagen london vet show en voor de rest is het voornamelijk de reis zelf. hotelletje in kensington gehuurd., bij hyde park. ligt dus handig. Geloof dat het berjaya eden park hotel heet. Ben benieuwd. Al vaker in londen geweest, maar nooit overnacht

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!


Cemlys
Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 19:39

Dan denk ik dat je beter voor een hotel kunt gaan. Wij betalen voor 3 nachten volgens mij 298 pond voor 2 personen.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Cemlys
Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 18:03

eponine schreef:
En de oystercard? Iemand daar ervaring mee? En het museum of moving image, is dat de moeite waard? Overigens super hoe snel er gereageerd wordt!! Top!

Daar ben ik volgens mij ooit geweest, tja ik vond het wel leuk, maar ik was wel een aantal jaar jonger toen nog. Herinner me er ook niet zoveel meer van.

Hier ook 4 daagjes geboekt. 2 congres en 2 londen kijken. Ook bij 4sterren hotel aan de rand van hyde park.
Als je van heathrow naar londen gaat, gaat dat een beetje vlot?

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Cemlys
Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 18:50

ja zoiets dacht ik al.
Kun je dat met die oyster card doen? Die moeten we anders nog even aanschaffen.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Cemlys
Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 16:57

beetje niet al te comfortabele vlucht gehad zag ik?
Volgende week is het ook weer onze beurt. Gisteravond laat nog geland na 5 daagjes portugal en over een week zit ik alweer op het vliegtuig, dan 4 daagjes londen, waaronder de london vet show op het programma en verder gewoon londen zelf. Heb er echt zin in.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Cemlys
Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 19:34

Haha nee dat klopt. Ik neem al standaard zo n reistablet :). Dat scheelt al een beetje. Ik had gister in een keer erg veel last van mn oren. Normaal nooit maar deze keer ...

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Cemlys
Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 01:09

Ik ben ook weed net terug. Net hotel, super london vet show, teveel geschopt. Kreeg dan ook het labeltje heavy om mijn koffer. Ja ik zat over 23kg. Maar alle docu van de beurs legde er blijkbaar flink gewicht in. Half uur bij abercrombie aangeschoven. Binnen voor de kassa nog eens 3 kwartier. Gekkenwerk. National history was leuk maar we waren eigenlijk te moe. Harrods zag er weer top uit. Net als alle andere. Ik pin trouwens overal. Geen probleem.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Cemlys
Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 08:43

Wij konden gewoon zo'n ding krijgen bij de receptie van het hotel.
ik ga rond kerst altijd naar london, dus bij mij wel kerstsfeer.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Cemlys
Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 19:49

of je moet een reisziekte tabletje nemen? Doe ik anders wel altijd (voor alle soorten vervoer, incl vliegtuig trouwens haha), maar dan wil het nog meevallen, en ondertussen wat eten en niet buiten kijken :)

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Cemlys
Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 13:31

Wij willen in december weer naar London gaan voor een paar dagen, wat shoppen, citytripje van maken. Nog centrale hotels aan te bevelen? 2 jaar terug zaten wij in het eden park hotel, bij hyde park. maar wellicht ook fijn eens iets anders te proberen.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Cemlys
Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 16:25

Berdien schreef:
Wij vliegen 11 oktober weer *\o/* Voor het eerst vanaf Eelde, ben heel benieuwd! Slapen aan de rand van het Hyde Park, in Corus Hyde Park. 13 oktober gaan we Hamlet in the Barbican zien. Zooooooveel zin :):)

Volgens mij zit er bij de trein geen maximaal gewicht, zou je even op de site van de trein zelf moeten kijken.

benieuwd of het een beetje fijn vliegt vanaf eelde, ik wil eigelijk ook nog een keer in het najaar. hyde park is ideaal, paar jaar geleden zaten wij ook aan de rand van hyde park, 2 metro stations vlakbij

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Cemlys
Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 09:57

Welk hotel zit je in berdien? Bevalt die? Geloof dat ik voorbij zag komen dat je in de buurt van hyde park zat. Ik wil eigenlijk nog een dag of 3-4 naar london met mn vriend. Mss vliegen vanaf Eelde een keer. Hotelletje in de buurt van hyde park. Vanaf half november ongeveer heb je denk ik weer die winterfair in hyde park. Hp tours wil ik echt graag eens doen en verder beetje shoppen, sightseeing....

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Cemlys
Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 22:25

Ik heb hem toen een paar jaar geleden idd gewoon daar gekocht aan een loket of automaat. Herladen kan ook gewoon in een metro station

Leuk hotel! Op zich niet extreem duur, mag ik vragen waar je die aanbieding gevonden hebt?

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Cemlys
Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 21:42

Foaly schreef:
Ik kreeg via PB in elk geval de tip om Westminster in de gaten te houden/te vermijden. Dat leek mij ook de meest voor de hand liggende plek om te gaan protesteren, dus daar gaan we maar met een grote boog omheen :+

Hier begin september geweest en weinig meegekregen muv een kleine afgezonderde protestmenigte bij het parlement. Andere protesten geen last van gehad/niet opgemerkt

We hebben heerlijk 3 dagen genoten van london, ik voor de -tigste keer, mn vriend en dochter van 2.5 voor het eerst

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Cemlys
Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 05:35

Te voet kun je best wel wat dingen doet maar dat hangt dan wel af van waar je hotel zit. Wij zaten in kensington en van daaruit valt het nog mee, maar zelfs met ov (underground) liepen wij dagelijks gemiddeld meer dan 20km.

Wij hebben deze keer gevlogen vanaf schiphol, van Groningen naar schiphol met de trein, dan op schiphol overnacht, smorgens 5u met shuttle naar luchthaven en om 7u vlogen wij. 07.10 kwamen we aan :') op luton en wij zijn met zo national bus? Naar het centrum gereden (ik had ze erbij geboekt, echter bij Expedia kregen we geen bustijden wat dus problemen gaf met terugrijden, er stond dus geen tijd op ons kaartje). Heen 40 min over gedaan, dus best te doen. We waren rond 11u op ons hotel, dus hadden nog een halve dag wat we konden gebruiken.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!


Cemlys
Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 09:13

nynke55 schreef:
Waarom ben je niet vanaf Eelde gevlogen?

Dat waren echt rottijden, we wouden het maximale eruit halen en schiphol was gewoon beter qua tijden en goedkoper. En we hadden een 2jarige mee dan zijn normale tijden net wat fijner

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Cemlys
Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 20:27

Nadir schreef:
Ik heb het topic even doorzocht op restaurant tips, maar zie vooral veel sushi tips en daar houd ik niet van. Iemand een tip voor een steakhouse of een leuke tapastent?

Klopt het nou dat alle restaurants van Jamie Oliver in de binnenstad gesloten zijn? Via Google vind ik er alleen nog eentje in Gatwick.

Wij hebben in een hele leuke pub gegeten
https://www.blackbirdearlscourt.co.uk/? ... ntent=P012 in de buurt van earls court

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Cemlys
Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 16:20

Wij hebben ook oyster cards, wel zo makkelijk. Ik had er al eentje en voor mn vriend ook een aangeschaft, als het aan mn dochter (3 :')) (en mij) ligt, komen we er wel vaker :')

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Cemlys
Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 16:35

Oyster is handig, wij hupsen echt metro in en uit.
Alle highlights doen? Of toch een groot deel.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Cemlys
Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 18:14

Wij zaten in de holiday inn in kensington. Verder wel prima, eten en ontbijten deden wij buiten de deur en meer dan slapen doe je er eigenlijk niet.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Cemlys
Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 16:20

Ik heb toen ook nog gekeken voor high teas maar of je moet ruim van tevoren boeken of het ik ontzettens duur. Als je echt gave cupcakes/taartjes wil met koffie of thee, kun je even googlen naar Peggy Porschen, maar ook daar moet je een tafel reserveren.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Cemlys
Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 10:36

Anders gewoon lekker november nemen, dan is londen ook leuk met kerstsfeer, vanaf half novembaar begint dat al. Voor komende maanden zou ik nu ook niks gaan boeken

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _AB_, Barramundi, c_alsemgeest, DexterM, Googlebot, Iloveiswan, Ineke2, inge_romeo, kwii, Lestria, ReadTheRulez, Riviera87, Swift, Verara, Vinny12511 en 73 bezoekers