.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DanielleB
Berichten: 5220
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: in friesland

Re: Dubai / verenigd Arabische Emiraten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 16:23

Ik heb in een Golden Sands gezeten (volgens mij nummer 3, was in het oude gedeelte van Dubaï)
Deze was prima! Niet super luxe misschien, maar alles gewoon goed.

Ik ben wel in juni geweest en zelfs naar de metro gelopen (mensen keken ons raar aan). Maar je moet er wel echt tegen kunnen. Lang op het strand liggen in de zon lukt niet, en bij het zwembad ook niet. Tevens is het zeewater echt douchetemperatuur.

De meeste tips zijn al gegeven. Hou je van waterparken? Dan kan ik beide aanbevelen, ik durf overal in dus dat is echt ideaal..

Norma: M2 + 3 en B + 5, Bastygo: L2 + 8 en B + 0, Xaphyre - dame: L1 + 11, Stal Liano's Douwe: Z1 + 10, One for the Money: L1 + 8


DanielleB
Berichten: 5220
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: in friesland

Re: Dubai / verenigd Arabische Emiraten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 15:26

Een volledige reis of heb je hotel en vliegtickets apart geboekt?

Norma: M2 + 3 en B + 5, Bastygo: L2 + 8 en B + 0, Xaphyre - dame: L1 + 11, Stal Liano's Douwe: Z1 + 10, One for the Money: L1 + 8


DanielleB
Berichten: 5220
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: in friesland

Re: Dubai / verenigd Arabische Emiraten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 11:13

Ik ben er 2x geweest en heb niet echt ervaren dat je persee de knieën bedekt moest hebben.
Misschien in wat dure restaurants etc.. In de grote winkelcentra zie je allemaal vrouwen in rokjes etc lopen.

Ik ben naar beide waterparken geweest, echt heerlijk! Ook bovenop de Burj Kalifa gestaan

Norma: M2 + 3 en B + 5, Bastygo: L2 + 8 en B + 0, Xaphyre - dame: L1 + 11, Stal Liano's Douwe: Z1 + 10, One for the Money: L1 + 8


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _xManadisx_, gewoonmarie, L_iek, SemrushBot en 114 bezoekers