Orlando - pretparken en Florida - ervaringen?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Drogon
Berichten: 618
Geregistreerd: 16-02-14
Woonplaats: Nederland

Re: Orlando - pretparken en Florida - ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 05:31

Wat leuk! Ik ga begin oktober voor het eerst naar Florida. Bij ons staat Universal studio’s Halloween en Magic Kingdom op de planning. Heb nog geen idee wat ik moet verwachten maar ik hoor en lees heel veel goeds over Universal studios.

Choosing to forget or ignore what's happening around the world does not make those things stop happening, it makes us ignorant.


Drogon
Berichten: 618
Geregistreerd: 16-02-14
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 00:15

Ik zit net een week in Florida, Deland! We zijn gisteren naar Disneyworld, Magic Kingdom geweest. Was heel erg mooi maar ik raad sterk aan om fast passes aan te schaffen. Wachtrijen waren aan het begin van de dag ongeveer 20 minuten maar na 11 uur waren bijna alle wachtrijen 50 minuten of langer. De populaire attracties konden zelfs oplopen tot 2 uur of meer. Dat was wel erg zonde.

Van de week ben ik wezen kajakken in de blue spring state park. Ik heb 2 alligators gezien, een heleboel gars (ik weet even niet hoe die vissen in het nederlands heten) en een aantal schildpadden. We hebben met heel veel geluk 1 manatee mogen zien. Er werd ons verteld dat die in deze tijd van het jaar eigenlijk niet te zien waren. Ze zijn er vooral van november tot april. De ene die wij zagen was een verdwaalde die ook nonstop in de gaten werd gehouden door een manatee observer.

We zijn ook nog met een tour boat de rivier over geweest. Dat vind ik ook echt een aanrader. Kostte een tientje pp. en de tour guide vertelde heel veel leuke feitjes. Ook hebben we hier nog een alligator op het land gezien, dat was ook zeldzaam want die bleven in deze tijd van het jaar vooral onder water.

Morgen gaan we naar Universal studio’s! Daar hebben we wel fast passes voor gelukkig. Ben benieuwd hoe dat is! :))

Choosing to forget or ignore what's happening around the world does not make those things stop happening, it makes us ignorant.


Drogon
Berichten: 618
Geregistreerd: 16-02-14
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 01:28

Keet schreef:
Heeee Drogon! Ik ga morgen weer naar Magic Kingdom ;) vandaag naar Epcot geweest. Nu weer in mijn hotel.


Supervet! Was epcot leuk? Wij gingen alleen naar Magic Kingdom omdat het best een stukje reizen is vanaf waar wij verblijven. Animal kingdom had ik ook wel willen zien. Iets voor de volgende keer. :D

Choosing to forget or ignore what's happening around the world does not make those things stop happening, it makes us ignorant.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Furst, Gaby, Miiej en 85 bezoekers