Disneyland Parijs deel 3

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xPenny
Berichten: 1715
Geregistreerd: 11-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 16:51

Ik kom ook volgen :D
Wij gaan in Augustus 3 dagen, 2 overnachtingen naar Disneyland Parijs incl alle dagen entree tot beiden parken.

Iemand die mij al ideeën en tips kan geven, wat ik echt niet moet missen? :o


xPenny
Berichten: 1715
Geregistreerd: 11-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 13:16

UltimOo schreef:
Wij rijden morgen richting Parijs en gaan zowel vrijdag als zaterdag naar Disney :D heb er zo'n zin I, word voor mij en voor mijn dochter van 9 de eerste keer :D

Wij zijn gisteravond terug gekomen van 3 dagen Disney.
Het was echt leuk!
Alleen gisteren jammer genoeg regen waardoor we eerder zijn gegaan (onze sokken waren drijfnat).

We hadden voor 4 dagen Disney gekregen terwijl we maar 3 dagen (2 overnachtingen) hadden geboekt. Wouden graag een dag extra boeken maar moesten dan over de 200,- betalen voor een extra nacht. Dat was ons wat te duur. Wij zaten in het Disney hotel Vienna Magic circus.

We hebben dus nog 2 tickets over voor 1 dag beiden parken, geldig tot 11-08.
Dus mocht er hier nog iemand zijn die interesse heeft :)

xPenny
Berichten: 1715
Geregistreerd: 11-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 18:26

prugelpiet schreef:
Is het uiteindelijk gelukt? :)

Heeft iemand hier al de dinnershow meegemaakt? :D Ik zit te twijfelen om die er bij te boeken of niet. Het is vrij prijzig vind ik, wat opzich niet erg is, maar dan wil ik wel graag weten of het leuk is of niet :+

En verder zijn we nog opzoek naar leuke restaurants om te eten. We gaan voor het eerst naar Disney en zullen niet heel vaak terug gaan, dus we zijn niet van plan heel erg zuinig te doen, maar elke dag 80 euro zit je al gauw aan zeker, als je naar de wat populairdere restaurants wil, zeker?


De goedkopere restaurants, waar je chili Con carne krijgt voor 15,- moet je niet te veel van verwachten. Het is niet dat je een vol bord zult krijgen, maar een bakje met daarin wat eten. Iets waar je naar een paar uur weer honger hebt.

Mcdonalds zaten wij meer dan vol van en niet duur daar.

Wij gaven het geld liever uit aan leuke dingen in de winkel, dan 80 euro te moeten besteden aan eten elke dag.


Tip: download de Disneyland app.
Daar vind je ook alle restaurants incl menukaart en prijzen.
Ook de wachttijden van de attracties.

xPenny
Berichten: 1715
Geregistreerd: 11-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 21:29

prugelpiet schreef:
Zit er een McDonalds in Disney? :+

Die app is een goed idee, bedankt!

Ik hou er niet zo van om als een kip zonder kop rond te lopen, dus ik wil graag uitzoeken waar het eten lekker is.

Wat voor spullen neem je dan zoal mee uit disney? Ik neem behalve koelkastmagneetjes nooit ergens wat van mee, dus ik zou niet weten of ik daar wat geld voor apart moet zetten? :+


Je ziet ook meteen, hoe meer euro tekens erbij staan hoe duurder het restaurant eigenlijk is.
Verwacht het niet zoals in Nederland als je gaat uit eten, dat is totaal anders in Frankrijk.
The Village heb je veel restaurants liggen, maar erg duur voor wat je krijgt.

Je betaald zelfs in Disney zelf al bijna 5,- voor een doodnormaal ijsje.

Je krijgt heel veel in de winkels. Ik had wat leuk servies en beeldjes meegenomen voor in mijn Disney kast te plaatsen hihi.

xPenny
Berichten: 1715
Geregistreerd: 11-03-08

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 13:59

Ja wij hebben 2 dagen alleen mcdonalds gehad.
Maar das meer omdat mijn vader zei dat je voor 15,- een klein bakje chili concarne kreeg en hij daar 2 bakjes van nodig had eer hij vol zat _O-

Wij hadden zelf eten mee voor in de middag.

xPenny
Berichten: 1715
Geregistreerd: 11-03-08

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 22:34

En om de auto niet te parkeren bij Disney, een tip om de auto bij een vd Disney hotels te zetten. Gratis en elk 15min een gratis shuttlebus heen en terug van Disney op een afstand van 10minuten.
Ik weet namelijk niet wat het parkeren kost bij Disney.

xPenny
Berichten: 1715
Geregistreerd: 11-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 15:15

Nadir schreef:
Penny, ik vraag me af of dat lukt. Bij de meeste hotels heb je gewoon slagbomen, daar kom je niet zomaar het terrein op...

Bij mijn hotel hadden ze inderdaad ook slagbomen maar die gingen meteen open als je ervoor stond.
Geen kaartje, geen belletje niks hoefde.
Ik zat in Disney Magic Circus hotel.

xPenny
Berichten: 1715
Geregistreerd: 11-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 21:24

xPenny schreef:
Nadir schreef:
Penny, ik vraag me af of dat lukt. Bij de meeste hotels heb je gewoon slagbomen, daar kom je niet zomaar het terrein op...

Bij mijn hotel hadden ze inderdaad ook slagbomen maar die gingen meteen open als je ervoor stond.
Geen kaartje, geen belletje niks hoefde.
Ik zat in Disney Magic Circus hotel.


Maar dat gaat dan over de partner hotels. Dus niet de hotels bij Disney zelf?[/quote]

Niet op het Disney terrein zelf, maar in de buurt. de pendelbus van Disney komt om de 10/15 min lang en is echt hooguit dikke 5/kleine 10 minuten in het busje en ben je daar.

xPenny
Berichten: 1715
Geregistreerd: 11-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 21:31

IMJ schreef:
Was het geen nummerbordherkenning? Zie je steeds meer!

Nee. Bij aankomst ging hij al meteen open, voor iedereen.

Het is de moeite waard om het te proberen iig. Scheelt je veel geld.


xPenny
Berichten: 1715
Geregistreerd: 11-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 14:17

poes schreef:
Ik vind dat dus super asociaal. Wij betalen ons als bedrijf gewoon blauw aan parkeerplaatsen, tot ruim 5000 per maand per plek soms. Fijn als mensen dan denken dat ze er van mogen profiteren. De kosten bij Disney zijn absurd duur maar dat geeft je niet het recht om ergens anders te staan.

Ik laat dat soort geintjes gewoon takelen.

Ik heb zelf niet geprofiteerd aangezien ik zelf in dat hotel verbleef :)

Maar ik zag dit veel mensen, wat niet in het hotel verbleven, wel doen. Ieders mening is daarover verdeeld natuurlijk.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, mvdende, nuscaniels, scoebje en 75 bezoekers