overnachten in/ rond Maastricht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
eva1969
Berichten: 4033
Geregistreerd: 01-04-06

Re: overnachten in/ rond Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 10:06

Wij zijn destijds blijven overnachten in een hotel op de airport maastricht. Onze jongens vonden dat toen heel leuk omdat je de vliegtuigen ziet stijgen en landen.
Een uitstapje hebben wij toen gemaakt naar fort eben emael, supergaaf om te zien hoe men in de tweede wereldoorlog daar onder de grond heeft doorgebracht. Als je kids een beetje interesse in de tweede wereldoorlog hebben zeer te moeite waard! Ruim een kwartier rijden van Maastricht in Belgiƫ.

Insta: ArtbyEvaRoeters



eva1969
Berichten: 4033
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 10:58

welshfan97 schreef:
eva1969 schreef:
Wij zijn destijds blijven overnachten in een hotel op de airport maastricht. Onze jongens vonden dat toen heel leuk omdat je de vliegtuigen ziet stijgen en landen.
Een uitstapje hebben wij toen gemaakt naar fort eben emael, supergaaf om te zien hoe men in de tweede wereldoorlog daar onder de grond heeft doorgebracht. Als je kids een beetje interesse in de tweede wereldoorlog hebben zeer te moeite waard! Ruim een kwartier rijden van Maastricht in Belgiƫ.


Dit hotel bestaat volgens mij niet meer, in ieder geval het gebouw waar het in zat is afgebroken.

Oepsie, het is ook al even geleden. Zo te zien aan de website van het fort zijn zij ook die datum niet open. Aan mij heb je dus helemaal niks, sorry!

Heb je trouwens zelf al gekeken naar hotels? Volgens mij is er nog maar heel weinig beschikbaar op jullie datum.

Insta: ArtbyEvaRoeters

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Firebug en 81 bezoekers