December: sneeuwvakantie (geen wintersport)

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ladyson
Berichten: 3211
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: Brabant

December: sneeuwvakantie (geen wintersport)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-19 23:34

Aangezien ik nog herstellende ben van een hersenschudding lijkt het erop dat we begin december op vakantie kunnen/zullen gaan, maar een lekker all in resort of zonnige rondreis bevat nog wat teveel prikkels. Elk nadeel heb zn voordeel, dus ik wilde deze kans benutten om eens de sneeuw en natuur op te zoeken. Het rondhangen en boeken lezen heb ik afgelopen tijd wel genoeg gedaan :+

Alleen, zo ziet onze vakantie er normaal niet uit dus ik heb even geen idee waar te beginnen.

Ik zie voor me een week in een blokhut in een besneeuwde omgeving tussen de naaldbomen (weinig prikkels voor het hoofd), maar wel in de omgeving genoeg te doen aan restaurants en bezienswaardigheden (ik ben het bankhangen zat). Met hottub lijkt me wel wat. Sneeuwscooter lijkt me gaaf.
Noorwegen vind ik er gaaf uitzien! Maar weinig daglicht in december. Maar het zou ook leuk zijn als t een beetje betaalbaar blijft, dus misschien dan toch maar geen Scandinavie.

Wintersport is geen optie, het risico om te vallen is geen optie met mijn hoofd en de apresski drukte trek ik ook nog niet.

Ben benieuwd naar de tips, alles is welkom! Alleen de periode staat dus vast: begin december.


Ladyson
Berichten: 3211
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: Brabant

Re: December: sneeuwvakantie (geen wintersport)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-19 19:11

Oh, wat leuk dit om te lezen! *\o/*

Sierra Nevada.. Had ik dus echt nooooit aan gedacht. Ga ik eens verder bekijken.

Qua Zwitserland, wat is dan een leuke regio ofzo? Ik ben nog nooit daar geweest..

Rovaniemi ziet er echt prachtig uit! Hoe zit dat qua daglicht?

Ik zal het Scandinavie topic eens opzoeken!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ineke2, SemrushBot en 82 bezoekers