Help, ik wil naar Vietnam

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Help, ik wil naar Vietnam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 16:03

Hoi allemaal,

Na jaren Europa verkend te hebben heb ik besloten volgend jaar in mijn uppie naar Vietnam te reizen. Dit wil ik al vrij lang, maar aangezien ik momenteel veel vrijheid heb zoiets te ondernemen ga ik ervoor (ondanks enige angst, moet ik eerlijk zeggen :D ).

Mijn idee was naar Ho Chi Minh te vliegen en vanaf daar in 2.5-3 weken naar Hanoi te trekken, tussendoor verblijven in hostels en niet al teveel plannen van tevoren zodat ik de vrijheid heb eventueel wat langer ergens te blijven als ik daar behoefte aan heb.

Nu vroeg ik me af of er meer bokkers zijn die zoiets hebben ondernomen, en wat de ervaringen zijn. Verder zit ik ivm het regenseizoen te twijfelen welke tijd het verstandigst zou zijn om te gaan, persoonlijk dacht ik medio maart.

En natuurlijk; dingen die ik absoluut niet mag missen in die route of ander adviea mag zeker vermeld worden :)

Groetjes!



Anoniem

Re: Help, ik wil naar Vietnam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 16:12

Allemaal bedankt voor de reacties! Ja, zogauw ik het geld echt bij elkaar heb gesprokkeld voor de tickets koop ik ze alvast zodat ik daar niet meer onderuit kom :))
En Chantal, leuk om je hier te zien! Bedankt voor de tip, ik zat inderdaad te denken aan een buspas zodat ik daar niet veel mee hoef te rommelen tussendoor. Ik ga eens zoeken!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carola, DexterM, L_Flo, leonie1988, MagicBullet, TinusB en 77 bezoekers