Familieweekend

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

x_spekkie_x
Berichten: 4354
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 09:55

Je hebt verschillende sites voor groepshuizen. Bekende zijn groepen.nl en Belvilla :)

Voor groepen zijn de bedragen wel anders dan voor een vakantiehuisje. Zeker met 18 personen zit je denk ik al wel snel richting de 2000 euro. Zeker met verplichte kosten (energie, schoonmaak, bedlinnen).



x_spekkie_x
Berichten: 4354
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 10:25

liespower94 schreef:
x_spekkie_x schreef:
Je hebt verschillende sites voor groepshuizen. Bekende zijn groepen.nl en Belvilla :)

Voor groepen zijn de bedragen wel anders dan voor een vakantiehuisje. Zeker met 18 personen zit je denk ik al wel snel richting de 2000 euro. Zeker met verplichte kosten (energie, schoonmaak, bedlinnen).


Ik snap wat je zegt, toch heb ik net via pb alweer een berichtje gekregen met huizen voor de helft van dat geld.
Het hoeft niet luxe te zijn maar gewoon een gezellig huis voor ons allemaal :)

Oh wat fijn! Als je die hier in het topic (of via PB) wilt delen, erg fijn :)
Ik ben namelijk ook op zoek naar een groepsaccommodatie voor mijn familie (26 personen). Het lastige is dat we veel slaapkamers willen met eigen sanitair, dat maakt het al snel duur.

Sizzle schreef:
Wij doen dit ook ieder jaar met het dubbele aantal en daar moet 1-2 jaar in vooruit geboekt worden. Het zal niet meevallen dat op korte termijn te doen.
Kosten zijn bij ons zo‘n 50 euro pp en dat is al enorm weinig in vergelijking tot andere verblijvendus op 2000 zul je wel moeten rekenen met 20 mensen.
Goedkoper lukt enkel in slaapzalen.
Ik stuur je een pb met 2 locaties.

50 euro per persoon? Een groepsaccommodatie voor 36 personen voor 1800 euro? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Wij zijn in het verleden in Klijndijk (Rust en Ruimte Lodge) en Veulen (Het Veulen) geweest, prachtige accommodaties. Maar de extra kosten (elektra, gas, toeristenbelasting, milieuheffing, bedlinnen, schoonmaakkosten) komen al gauw op 500 euro boven de basishuur van zo'n 2000 euro. Dit is ongeveer 100 euro per persoon, wel voor een lang weekend.

Mocht iemand nog tips hebben, mijn PB-inbox staat open :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, meniekske, Mitch_Beauty, OmgiliBot, Sunnevalover en 122 bezoekers