Turkije

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 

x_Jeanine_x
Berichten: 9068
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 12:07

Zou inmiddels ben ik morgen alweer een week thuis van de vakantie in Grand Park Bodrum, heerlijk 12 dagen lekker weer gehad, op 1 dagje na, regen, wind en onweer. Maar dat mocht de pret zeker niet drukken!

Hotel was netjes, schoon, paar plekjes wat achterstallig onderhoud, maar niet gevaarlijk. Kamers waren netjes, dekbedden en topper gevraagd en netjes gekregen.
Eten was prima, lekker, wisselend, wel lauwer als ik gewend ben in NL. Maar ik als hele moeilijke eter heb zeker genoeg kunnen eten. Het eten in de snackbar was overdag eigenlijk altijd hetzelfde wat dan wel jammer was.

Drinken ook zeker goed, veel keus.
Personeel vond ik in de bar en restaurant minder, je bord was soms nog niet leeg of ze ruimde het al af en een heel aantal spraken slecht of geen engels. Nu heb ik ook steenkolen engels maargoed :+

Zwembaden waren netjes, helaas niet verwarmd. Maar prima ligbedjes, helaas werd er wel aan handdoekje leggen gedaan, maar dat mag voor 1 uur staat er op de bordjes, alleen word er niet op gecontroleerd. Maar buitenste rij altijd plaats.
Muziek stond lekker aan, en verschillende muziek. Soms iets te hard, maar als je er wat van zei werd het ook zachter gezet.

Verder echt een leuke vakantie gehad, lekker ontspannen, nog wat gewandeld en heerlijk uitgerust. Veel Nederlanders, maar eigenlijk geen Russen en dronken engelsen. Daarin tegen wel wat Polen en in de regio daarom heen wat gasten die goed kunnen drinken. Maar geen last van gehad.

Animatie aan het zwembad was leuk, waterpolo smiddags ging lomp, hard en onbenullig. Was eigenlijk op 2x na de enige vrouw die mee deed -O-
Maar om 12 uur elke dag een activiteit waar ze veel aandacht aangaven en ook de gasten echt mee kregen. Aquagym en Zumba lag echt 100 niveau's te hoog, niet echt toegankelijk voor iemand die dat nog nooit gedaan heeft, daardoor ook minder animo.

Zo nu zie ik dat het een hele waslijst is geworden.

Zou ik er nog een keer terug gaan, nee, omdat ik nooit naar hetzelfde hotel terug wil. Zou ik het aanraden, ja, maar niet langer als 8 dagen :o Of je moet rot vliegtijden hebben en veel excursies willen doen. Wij waren 12 dagen, ochtendje naar de markt op zaterdag ochtend naar Turgutreis gelopen in zo'n 40 minuten en voor 4 euro taxi terug genomen. Dag naar Kos, Griekenland geweest en een heerlijke boottocht gedaan.

Nu heb ik dus elke dag ook meegedaan met aquagym en waterpolo en mij alle dagen echt prima vermaakt :D

De dag met slecht weer
[ img ]

Voorkant hotel
[ img ]

Uitzicht vanaf de kamer
[ img ]

Of haven uit, of haven in met de boottocht
[ img ]

Zonsondergang
[ img ]

Gezellig met zus een selfie op het balkon
[ img ]


x_Jeanine_x
Berichten: 9068
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 16:37

Neee daar zijn we niet geweest :)

Ik vind het altijd wel lachen. Maar meer ook omdat ik zelf in een animatieteam heb gewerkt en zelf ook CIOS gedaan heb.

x_Jeanine_x
Berichten: 9068
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 13:57

Booooo schreef:
Wij hebben inmiddels ook de vluchten geboekt naar schoonfamilie in mei/juni. Voor het eerst met de baby vliegen. Blijven op de terugweg nog paar dagen in Istanbul :D

Weet iemand nog een goed hotel met swim up room? We willen in september nog op vakantie. En met een baby leek mij een swim up room ideaal.



Swim up is fantastisch, ook zonder baby of kind. Wij hebben een hotel gehad in Kos toen met swim up als honeymoon, echt aanrader.
Dus lees graag mee voor Turkije

x_Jeanine_x
Berichten: 9068
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 15:23

Een hotelkamer met een gedeeld zwembad aan je terras van je kamer vast.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashleytjuhh, Lielle en 63 bezoekers