Alleen op vakantie!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Narya
Berichten: 5228
Geregistreerd: 23-12-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 18:36

Ik reis de helft van de tijd alleen en vind het heerlijk! Het enige nadeel wat mij betreft is dat de meeste plekken waar ik naar toe wil toch best exotisch zijn, en dan zou een partner in crime soms best fijn. Ik ben bijvoorbeeld de afgelopen tijd in Libanon en Iran geweest, ik had mij toch net wat minder zorgen gemaakt van tevoren als ik niet alleen was geweest, denk ik :') Mijn volgende solo trip gaat Oezbekistan worden, zo snel mogelijk, voordat ik mij bedenk :P

Düsler mi gerçek, gerçekler mi bir düs yoksa
Gerçeklesir belki bir gün, bitmesin, düs bile olsa


Narya
Berichten: 5228
Geregistreerd: 23-12-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 12:41

In welke landen ben jij onderweg dan, dat jij je onveilig voelt in een huurauto? Voor mij is zo'n stalen kolos juist de ultieme vorm van bescherming :D

Ik heb voorlopig nog gemixte ervaringen. Zeg 99% van de tijd gaat het goed, maar er zijn ook wel eens minder fijne situaties geweest, zeg maar. Die ervaringen zorgen ervoor dat je de volgende keer wel ietsje langer nadenkt voordat je weer iets stoms doet :P

Düsler mi gerçek, gerçekler mi bir düs yoksa
Gerçeklesir belki bir gün, bitmesin, düs bile olsa

Narya
Berichten: 5228
Geregistreerd: 23-12-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 18:35

poes schreef:
Zuid Afrika. Maar ook in Mexico wel eens wat kleine dingetjes. Maar voornamelijk zuid Afrika in sommige situaties en plaatsen.


Ja, dat kan ik mij dan wel weer goed voorstellen.. de landen waar ik ben zijn, daar is over het algemeen weinig criminaliteit, zou ik ook gewoon durven rondrijden 's avonds etc, maar Zuid-Afrika is weer een heel ander geval.

Düsler mi gerçek, gerçekler mi bir düs yoksa
Gerçeklesir belki bir gün, bitmesin, düs bile olsa


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Deeks93, Kmbrly, Lugea, Selina, Stybba, Supervixen, thequeensmum, xChanelx en 81 bezoekers