Reiservaringen voor unieke wereldreis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Radiostilte
Berichten: 983
Geregistreerd: 15-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 17:25

Leeg
Laatst bijgewerkt door Radiostilte op 13-07-23 18:22, in het totaal 2 keer bewerkt



Radiostilte
Berichten: 983
Geregistreerd: 15-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 17:34

Leeg
Laatst bijgewerkt door Radiostilte op 13-07-23 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Radiostilte
Berichten: 983
Geregistreerd: 15-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 23:44

Ja ik wil je droom niet omver helpen door over kosten te gaan zeuren. Maar zou het ook vervelend vinden als je nu hele plannen hebt en maanden of een jaar wil wegblijven. En dan na 2 maanden en 1 of 2 bestemmingen moet concluderen dat het geld op is en je terug naar huis moet. En als geld geen probleem is dan moet je het gewoon negeren. Maar anders misschien een idee om eens een keer een begroting te maken. Ik zag dat je alle vliegtickets al een keer bekeken had. Maar dan ook wat het vervoer op de bestemmingen en binnenlandse reizen gaat kosten, waar je daar gaat overnachten, hoe lang ongeveer, wat eten per dag/week gaat kosten, je uitjes etc. En dan bedenken dat zelfs als je de bedragen ruim neemt dat dit de minimale prijs is. Want uiteindelijk kost het altijd meer. Zo heb je een idee hoeveel het gaat kosten en kom je niet voor verrassingen te staan.

Ik weet eigenlijk niet hoe het met zo wereldticket zit. Ik snap dat je niet ergens aan vast wil zitten. Maar aan de andere kant een week vooraf boeken blijkt vaak zelfs nog weer duurder te zijn dan een paar maanden vooraf. Dus losse tickets vlak voor tijd kopen is dan wellicht duurder. Volgens mij is een wereldticket wel een beetje flexibel. Maar zelf geen ervaringen mee.
Laatst bijgewerkt door Radiostilte op 13-07-23 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Boheme, jojoleinee, Paloma_Janet en 64 bezoekers