Alleen op vakantie!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Courses
Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 23:49

MarcoBorsato schreef:
Luxorvalkje schreef:
Zijn er mensen hier die (alleen) naar Japan zijn geweest?


Courses al heel vaak!!!


:wave:


Courses
Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 06:50

Ik heb zojuist weer alleen geboekt voor Tokyo, eind oktober gaan we weer eens even kijken hoe het daar allemaal is :+ Hopen op een betere vlucht dan de vorige keer, toen ben ik zo ziek geworden dat ik medicatie aan boord heb gekregen om de 12u uit te zitten, haha. Dat is 12 lange uren dan als je alleen reist :Y)

Courses
Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 16:41

En Kroatie? Lekker weer nog, mooi land, hostels genoeg en betaalbaar? Transavia vliegt erop, dus vliegen hoeft ook niet duur te zijn.

Ik heb van de week alles rond gemaakt voor mijn oktober vlucht naar Tokyo :) 3 weken terug om even weer het nodige aan inkopen te doen, vrienden te zien en even tot rust te komen. Vlieg deze keer met Lufthansa, helaas was m'n voorkeursstoel al weg (28A/K op de A350) dus nu maar een andere extra beenruimte stoel geboekt. Wil na 12 uur vliegen nog een beetje fit zijn, dus dan maar wat centen extra :')


Courses
Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 23:51

Vaak heb je vooral het idee dat je flink word aangestaard :) Ik herken het heel erg hoor, daar niet van. Het is ook maar net waar je zelf comfortabel mee bent. De een red zich prima, de ander vind het niks. Ik vond het erg confronterend, maar wel op een positieve manier :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gambler99, moislief, Sas75 en 154 bezoekers