Alleen op vakantie!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 11:22

Dat is toch logisch? Vaak krijg je een tweepersoonskamer voor alleengebruik. Daar kunnen ze anders 2 betalende klanten in kwijt. Het zal toch gecompenseerd moeten worden.
Er moet toch iedere dag schoongemaakt worden bv en dan maakt het niet uit of er nu 1 of 2 personen zitten. Hooguit een handdoek minder in de was.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 21:24

Maar ja, in oktober moet je ook eigenlijk al verder weg, wil je zeker zijn van goed weer. Maar het kan nog best meevallen, ze kunnen vaak niet eens 3 dagen van tevoren goed voorspellen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 17:08

Even een vraagje:
Zijn er hier mensen last minute wel eens alleen op vakantie geweest met een leuke aanbieding?
Ik zie bv nu wat voor 335,- voor een week vliegreis Griekenland in september en ik vraag me af of het nog goedkoper gaat lukken?
Ik ben met TUI wel eens voor 199,- geweest maar dat was met 2 personen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 17:48

Ja klopt, is voor 1 persoon. Maar ik heb nog niet doorgeklikt :+

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 10:59

Ik had toen inderdaad moeten boeken, want het is alleen maar duurder geworden :+ Echt stom van mezelf. Ik kan nu niets meer vinden onder de 400,- ...
Alleen als ik zelf losse dingen ga boeken kom ik nog op 380,- en dan zit er geen transfer bij.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 06:05

Ik twijfel nu ontzettend over een zonvakantie. Vooral het idee in mijn eentje aan een tafeltje ‘s avonds te moeten zitten en te eten houdt me erg tegen. Zijn er hier mensen die ook al naar Griekenland geweest zijn en niet all inclusive zijn geweest? Hoe is het dan om ‘s avonds een restaurantje te zoeken en te eten?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 18:12

Tja, net als dat internationale vodje wat de ANWB verkoopt als rijbewijs voor de USA: totaal overbodig!
Maar de ANWB genereert makkelijk omzet door de onwetende vakantieganger.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 22:19

En dan opeens slaat de twijfel toe ... koffer is gepakt en ineens denk ik ‘omg, waarom ga ik nou alleen weg’
Zal ik toch maar thuisblijven ? :=

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 22:26

Ik wilde nog even een terugkoppeling geven. Ik heb het echt prima naar mijn zin gehad maar het uit eten vond ik toch echt wel heel naar. Ik zag daar ook erg tegenop en dat is wel uitgekomen. Ik werd erg aangestaard door andere gasten en compleet genegeerd door de bediening het eerste half uur.
Ik heb nog een ticket naar Florida maar ik ben er nog niet uit of ik wel ga.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 07:00

Misschien is Griekenland anders? Je ziet daar echt weinig mensen alleen eten en het waren echt Griekse dames die me aan zaten te staren.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 19:02

Jeetje Keet, is het nu alweer voorbij ? Dat gaat snel!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 16:58

Super Faelynn! Mag ik vragen hoe oud jij bent? Ik kan me voorstellen dat het voor een twintiger of dertiger toch anders is dan wanneer je ouder bent.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 17:10

Maar maak je dan ook zoveel contact met andere mensen? Ik kan me voorstellen dat dat in een hostel wat makkelijker is.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 bezoekers