Griekenland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BETUWE
Berichten: 727
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 15:34

Lieve bokkers,

Ik zie door alle eilanden het bos niet meer :+ .

Mijn vriend en ik willen graag in september een week naar Griekenland. Zelf ben ik een keer in chersonissos geweest en mijn vriend is nog nooit in Griekenland geweest.

Wij zijn op zoek naar een eiland met een mooi zandstrand met helder water, niet te druk/ toeristisch, graag een leuke stad met restaurantjes en barretjes zodat we in de avond nog wat kunnen drinken liefst met live muziek. En natuurlijk mooi weer.

Wie weet naar welk eiland wij op zoek zijn O:)

Kwinta v. Nespresso M1
Zazoe v. Painted Black Z2+5/ Eli v. Houston M2/ Zoë B v. Solitair Z1/ Hyjana v. Apache L2



BETUWE
Berichten: 727
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 22:46

Lotus83 schreef:
Zijn er nu nog Bokkers in Griekenland?

Ik ben aan het aftellen.. nog 10 dagen ..


Ik zit op het moment op Rhodes, het weer is prachtig dus het is genieten geblazen :D

Kwinta v. Nespresso M1
Zazoe v. Painted Black Z2+5/ Eli v. Houston M2/ Zoë B v. Solitair Z1/ Hyjana v. Apache L2

BETUWE
Berichten: 727
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 13:18

Mayflower_ schreef:
Ik zit momenteel nog op Zakynthos. Weer is hier nog 30 graden, goed eten en het hoogseizoen is al voorbij. Wel zijn er nog veel Engelsen en enkele Nederlanders (veelal ouderen en zonder kinderen, heerlijk!).


Wij hebben precies het zelfde hier op Rhodes

Kwinta v. Nespresso M1
Zazoe v. Painted Black Z2+5/ Eli v. Houston M2/ Zoë B v. Solitair Z1/ Hyjana v. Apache L2

BETUWE
Berichten: 727
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 00:28

Wij vertrekken 22 mei dus ik hoop dat ze dan weer open zijn

Kwinta v. Nespresso M1
Zazoe v. Painted Black Z2+5/ Eli v. Houston M2/ Zoë B v. Solitair Z1/ Hyjana v. Apache L2

BETUWE
Berichten: 727
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 11:25

Corendon gaat 30 april bekend maken of de reizen in juni door gaan

Kwinta v. Nespresso M1
Zazoe v. Painted Black Z2+5/ Eli v. Houston M2/ Zoë B v. Solitair Z1/ Hyjana v. Apache L2

BETUWE
Berichten: 727
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 09:07

Ik zit nu bijna een week in Griekenland.

Vlucht was een beetje gek door de mondkapjes en er was geen service in het vliegtuig. Eenmaal in Rhodos moesten sommige zich laten testen op het Corona virus.

In het hotel merk je niet veel van de Corona, het enige is dat je niet je eigen eten mag opscheppen bij het buffet. En overal staat desinfecterende handgel.

Wel zijn zo goed als alle restaurants dicht in de buurt van ons hotel. Ook in Rhodos stad is er nog veel dicht.

Kwinta v. Nespresso M1
Zazoe v. Painted Black Z2+5/ Eli v. Houston M2/ Zoë B v. Solitair Z1/ Hyjana v. Apache L2

BETUWE
Berichten: 727
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 12:24

Mijn vriend was er ook tussenuit gehaald voor de test maar de uitslag hebben wij nooit ontvangen.

Kwinta v. Nespresso M1
Zazoe v. Painted Black Z2+5/ Eli v. Houston M2/ Zoë B v. Solitair Z1/ Hyjana v. Apache L2

BETUWE
Berichten: 727
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 15:38

_Mel schreef:
BETUWE schreef:
Mijn vriend was er ook tussenuit gehaald voor de test maar de uitslag hebben wij nooit ontvangen.


Dat betekent dat de test negatief is.
Dan hoor je namelijk niks :P


Dat wisten we stiekem al wel, net een paar dagen voor vertrek had die zich laten testen omdat die een beetje verkouden was.

De rest is inderdaad alleen de mond

Kwinta v. Nespresso M1
Zazoe v. Painted Black Z2+5/ Eli v. Houston M2/ Zoë B v. Solitair Z1/ Hyjana v. Apache L2


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 89 bezoekers