Wintersport met vriend

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Neelm3r9
Berichten: 355
Geregistreerd: 29-01-14

Wintersport met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-19 14:37

Hallo allemaal,

Van de week kreeg ik de vraag van mijn schoonfamilie om mee te gaan op wintersport. Dit lijkt mij erg leuk maar ik heb zelf weinig ski ervaring. De rest van de groep gaat al meer als 10 jaar op wintersport.

Nu vraag ik mij af of het voor mij dan wel zo leuk is om mee te gaan?
Wat denkt Bokt hierover?


Neelm3r9
Berichten: 355
Geregistreerd: 29-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-19 10:32

Wat een boel reacties zeg, dankjewel allemaal!

Ik was wel van plan om les te nemen ter plaatste maar zat er zelf ook al aan te denken om in Nederland alvast wat lessen te nemen. Heeft iemand ervaring met een zo'n borstelbaan/band?

Winterberg hebben we het inderdaad al overgehad maar mijn vriend vindt het zonde om daar heen te gaan.

Verder zit er naar mijn idee wel redelijk wat niveau verschil in de groep, maar dit is nu nog moeilijk te oordelen ;)


Neelm3r9
Berichten: 355
Geregistreerd: 29-01-14

Re: Wintersport met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-19 15:44

Ik zat er zelf inderdaad om te denken om wat indoor skilessen te nemen. Dat ik in ieder geval het gevoel een beetje ken en alvast kan wennen aan de spierpijn ;)

Qua skikleding zat ik te denken aan de Decathlon, hoe is de kwaliteit/prijs verhouding daar?

Neelm3r9
Berichten: 355
Geregistreerd: 29-01-14

Re: Wintersport met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-19 10:21

Ik weet wel zeker dat ik wil gaan skiën ja, snowboarden lijkt me eigenlijk niets haha.

Er zit bij ons in de buurt een rolbaan dus ik denk dat ik me daar maar in ga verdiepen. Indoor skihallen zijn allemaal erg ver weg. En dan eventueel ter plaatste nog wat lessen nemen.

Hoe de groep zelf is kan ik moeilijk inschatten. Ze gaan volgens mij meer voor de gezelligheid en het skiën op een rustig niveau/tempo.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balou_k, Jade91, jojoleinee, Kopmeeuw, Pieneappel, Schrompeltje, VuurVleugels en 71 bezoekers