Wintersport met vriend

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Binkie_Eline
Berichten: 1286
Geregistreerd: 17-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 11:55

xxxMarleen schreef:
Wat een boel reacties zeg, dankjewel allemaal!

Ik was wel van plan om les te nemen ter plaatste maar zat er zelf ook al aan te denken om in Nederland alvast wat lessen te nemen. Heeft iemand ervaring met een zo'n borstelbaan/band?

Winterberg hebben we het inderdaad al overgehad maar mijn vriend vindt het zonde om daar heen te gaan.

Verder zit er naar mijn idee wel redelijk wat niveau verschil in de groep, maar dit is nu nog moeilijk te oordelen ;)

Ik heb ervaring met de borstelbaan in Nieuwegein. Ik heb daar heel fijn leren skiën, zijn onwijs aardige mensen en hebben allemaal hun diploma om les te mogen geven. Ik moet wel eerlijk zeggen, het is in de sneeuw altijd even wennen, want het is echt anders dan een borstelbaan.

Maar ze zeggen wel, als je op een borstelbaan kunt skiën, dan kan je het ook in de sneeuw want een borstelbaan is moeilijker dan sneeuw!

instagram: @horsestory.eline
IF YOU'RE SEXY AND YOU KNOW IT CLAP YOUR HANDS *CLAP CLAP*


Binkie_Eline
Berichten: 1286
Geregistreerd: 17-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 17:59

xxxMarleen schreef:
Ik zat er zelf inderdaad om te denken om wat indoor skilessen te nemen. Dat ik in ieder geval het gevoel een beetje ken en alvast kan wennen aan de spierpijn ;)

Qua skikleding zat ik te denken aan de Decathlon, hoe is de kwaliteit/prijs verhouding daar?

Heb daar een jas en broek gekocht, heel erg fijn! Was wel wat duurder maar goede kwaliteit!

instagram: @horsestory.eline
IF YOU'RE SEXY AND YOU KNOW IT CLAP YOUR HANDS *CLAP CLAP*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: nuscaniels, Snorlex en 66 bezoekers