Wintersport met vriend

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Scum
Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Wintersport met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 09:53

De vraag is hoeveel rekening de groep met elkaar wil houden. Ook binnen die groep zullen er betere en minder goede skieers zijn. Je kunt ook alvast beginnen om in Nederland een paar lessen te nemen.
Ik denk dat ik er zelf voor zou kiezen om dan met vriend naar een plek te gaan waar je gemakkelijk instapt. Bijvoorbeeld Winterberg. Neem dan ook les daar. En het jaar erna ga je dan met de groep mee naar een uitdagender gebied. Daar zou ik dan toch evengoed lessen nemen.


Scum
Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Wintersport met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 10:08

Dat klopt, daar zitten veel idioten op de baan. Ik ben zelfs over iemand heen geskied die recht voor mijn neus ging liggen...Maar ik was er vorig jaar en daar waren een paar rode pistes die eigenlijk eerder groen te noemen waren. Ze waren heel breed dus veel ruimte. En op zo'n piste zou het best lekker skieen zijn als beginner. En wellicht kunnen zij gaan in een week dat het niet schoolvakantie is.
Of je neemt zo'n gebied als Altastenberg. Dat is echt niet druk. Dan moet er wel sneeuw liggen. Ze kunnen daar wel iets met kanonnen maar Winterberg wordt wat beter onderhouden op dat gebied.


Scum
Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Wintersport met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 11:50

Borstelbaan niet, maar als beginner kun je in Landgraaf best leuk skieen voor bijvoorbeeld 2 uurtjes.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, aman2002, annikavolder, DotBot, eva1969, Kabayo, Knuffeldier, lillylover, MyWishMax, NadjaNadja, Reusje0504, Sannens, secricible, Travel_me en 64 bezoekers