Griekenland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Bonnelover
Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 16:01

Laatste dagje in Mytilini. Helaas laatste maaltijd :r had Mousaka besteld. Was koud en niet lekker en dus gelijk geretourneerd in de toilet. Nu nog ff drankje bij de haven en dan zo richting vliegveld.


Bonnelover
Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 13:11

Minoes schreef:
Hoi allemaal,

Tijdens mijn vakantie op kreta heb ik 2 moederloze puppy's gered. Helaas moest ik de volgende dag weer terugvliegen naar Nederland.
Ik heb contact gehouden met de dierenarts, één van de pups heeft het helaas niet overleefd. (Parvo)

Ik zou de ander ontzettend graag naar Nederland willen halen. De dierenarts wilt de pup klaarmaken om te mogen vliegen. (Chip, entingen, paspoort)

Maar nu is de vraag: ken jij iemand, of ga jij zelf binnenkort naar kreta, en zou jij de pup op de terugweg mee kunnen/willen nemen naar Nederland (op mijn kosten) ???

Of weet iemand een andere mogelijkheid hoe ik dit kan regelen?
Ik heb ook al contact opgenomen met stichting mirtos.

Als het op deze manier niet lukt zal ik hem zelf op gaan halen...

Mijn dank is groot!


Hoihoi, kijk eens op Facebook daar is een groep die dit helemaal voor je kan regelen. Er zit zelf iemand op Kreta, Nederlands, die dit doet. Ik zou zelf gisteren ook honden meenemen vanaf Lesbos, maar toestel van Tui stond dit niet toe.
Hoop dat het allemaal voor je lukt.
Bij vragen stuur gerust een pb.

Ik ben weer thuis en super vlucht gehad. In 3 uur van Mytilini naar Schiphol. Helaas was er wat gebeurd op het platform waardoor we heel erg lang op onze koffers moesten wachten. Dus pas om 3.30 uur thuis. Maar goed wasmachine draait weer.

Bonnelover
Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 14:06

^&+ Gefeliciteerd Cinderella!! Hoop dat jullie een mooie en onvergetelijke dag hebben gehad. Ben wel :D benieuwd naar foto's.

Bonnelover
Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 14:25

SharonIndezz schreef:
Tnx allemaal, zijn net geland, en zitten nu te wachten tot de bus aanrijd, het is hier nu 32 graden.


Heerlijk, hier :( regen. Waar zit je?

Bonnelover
Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 10:29

Wat een noodweer in Halkidiki. Zag net op nieuws 6 doden en 60mensen in ziekenhuis :(

Bonnelover
Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 09:35

Mooi!! Wij kwamen 2weken terug op Lesbos onderweg, midden op de weg een hele grote landschildpadden tegen.

Bonnelover
Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 14:07

Weet niet waar je zit maar wij deden dit zelf met huurauto.

Bonnelover
Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 15:05

NatasjavE schreef:
Net een aardbeving in Athene.

:oo hoop niet heel erg.

Bonnelover
Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 15:15

Wat heerlijk Natasja! Hoop dat we allemaal weer een beetje mogen meegenieten van je avonturen en mooie foto's. Wel een andere boot toch deze keer?

Bonnelover
Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 21:36

Mooi!!!!


Bonnelover
Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 12:06

Wat balen Baudyh, en sterkte gewenst!
Ik zit nu in Spanje, veel gezien en gedaan. Maar voorkeur is toch wel Griekenland.

Bonnelover
Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 09:31

Heel veel plezier Lotus!!

Bonnelover
Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 18:23

Ben nu net aan het kijken naar 24kitchen, Jamie kookt Grieks Met dit weer dit weekend maar wat namaken. Toch een beetje Grieks

Bonnelover
Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 21:41

Even wat anders. Mijn dochter en klasgenoot zijn opzoek naar stage in buitenland voor eind mei/juni 2020 voor 7weken. Liefst in Griekenland, dus weet iemand een leuk paardenbedrijf. Voor vragen stuur gerust een pb

Bonnelover
Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 09:06

Heb ik ook Natasja.

Ik volg nu op tv hotel Athene. Erg indrukwekkende serie over het leven in Griekenland na de crisis en alle vluchtelingen.

Bonnelover
Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 22:16

Hier ook aan het kijken voor 9 personen naar, liefst, Rodos of Kreta. Wil mijn verjaardag graag groots vieren met Kids, aanhang en beste vrienden. En voorkeur was een groot huis met zwembad. Maar wat ik zie is met huur hiervan en vliegtickets niet te betalen. Dus denk dat we, voor gemak all-inclusive boeken. Dus mocht iemand tips hebben hoor ik het graag.

Bonnelover
Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 17:26

Eerste vakantie voor dit jaar geboekt. Ga 1 oktober met man, kids, aanhang, beste vriendin en haar man naar Rhodos. Totaal met 9 mensen hotel Olive Garden in omgeving Lindos. Deze keer weer all inclusive omdat we met zoveel zijn. Heb er erg veel zin in. Dochter gaat in mei 7 weken proberen op stage te gaan in Griekenland. Wil dan ook nog een weekje die kant op. Ze is nog zoekende naar paardenbedrijf waar ze stage kan lopen. Lesgeven en ritten rijden.

Bonnelover
Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 23:35

Hier vandaag een extra weekje Kos geboekt in Juni. Veel zin in en mochten er tips zijn hoor ik het graag. Zit in Kos stad.

Bonnelover
Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 15:04

Lotus83 schreef:
Bonnelover schreef:
Hier vandaag een extra weekje Kos geboekt in Juni. Veel zin in en mochten er tips zijn hoor ik het graag. Zit in Kos stad.


Een dag met de Catharina boot mee gaan :j
Er liggen veel boten in de haven voor dagtochten maar die is echt leuk.

Dat ziet er zeker leuk uit. Overleg met mijn man, niet zulke zeebenen, maar als ik hem kan overtuigen gaan we dit zeker doen!!

Bonnelover
Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 09:35

Ik zou ook halverwege juni. Maar door Corona is vakantie van mijn man in die periode ingetrokken. Omdat ze verwachten dat ze het na alle ellende heel druk krijgen. Zit nu thuis en voorlopige Ww aangevraagd.

Bonnelover
Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 20:35

Lees net dat Corendon baas aankondigde dat de vakanties weleens tot diep in mei kunnen worden opgeschort ivm Corona

Bonnelover
Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 16:35

MarlindRooz is goed te doen hoor! Gaan al jaren eind september begin oktober. Zou nu ook 15 juni en 1okt gaan. Wacht in spanning af.

Bonnelover
Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 21:20

Ben heel benieuwd, wat verwachten jullie wanneer we weer naar ❤️ Griekenland mogen?

Bonnelover
Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 21:54

Ja zo'n rare wereld nu. Heb elke keer het idee dat ik droom en straks wakker weer alles normaal is. Kan zelf goed omgaan met deze situatie alleen niet weten wanneer het voorbij is maakt me gek. Zeker voor de Grieken hoop ik dat deze situatie gauw voorbij is en men weer vakantiegangers kan ontvangen. En zo weer wat geld kan ontvangen. Neem aan dat het niet zo goed geregeld is als hier. Weet iemand daar iets van hoe het zit nu men niet kan werken?

Bonnelover
Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 19:41

Las net dit bericht op Facebook. Maar dit was toch al zo?

Zojuist is op de Griekse televisie aangekondigd dat de bestaande maatregelen inzake woon-werkverkeer en verplaatsing van kracht blijven tot 27 april om 06.00 uur.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Huni, Larissa123 en 179 bezoekers