USA deel 2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 23:03

Pff woon 2 uur van de brand in Paradise vandaan maar je ruikt de brand hier.. Is ook goed te zien in de lucht..

Al 9 doden :\


Anoniem

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 01:30

Huh waarom zou je je telefoon wissen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 15:07

elnienjo schreef:
Heb je nergens vrienden wonen in de USA die iets voor je kunnen opsturen tegen kostprijs?


Ik woon in Amerika en $115 klinkt heel schappelijk, versturen is duur!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 15:10

En met een lege koffer heen vliegen :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 17:36

Ik woon in Cali maar ik zou liever in AZ wonen ofzo haha. Denk dat Cali leuk is om te bezoeken maar wonen, meh :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 20:00

Nadir schreef:
Waarom dan Anthea? Valt het tegen?


Duur, alles is duur. :+ Veel daklozen, wildfires, gun regulations zijn enorm strict vergeleken met andere states, taxes zijn hoog, 3429 regels voor alles, illegal immigration is een groot probleem, en politics.. Don't get me started. :')

We wonen hier waarschijnlijk nog een jaar of 10, maar zodra we weg kunnen gaan we. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 01:49

Nadir schreef:
Haha, oké dat is duidelijk. :D
Waarom zijn jullie nog 10 jaar gebonden, vanwege werk? Dat is best lang als t je niet helemaal bevalt.


Werk inderdaad. Mijn man kan kiezen uit 2 locaties, NorCal of New Jersey. NorCal is the lesser evil. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 07:40

Berdien schreef:
Ik las dat Trump een stop op immigratie wil/gaat zetten, heeft dat voor jouw aanvraag nog gevolgen Nenah?

Zijn strikte gun rules juist niet een voordeel Anthea? Het is er inderdaad wel absurt duur, dat was me toen ik er was ook al opgevallen.


Ligt er aan of je pro of anti gun bent :)) Wij hebben een hele collectie in huis :o haha. Sommige wapens die we hebben zijn 'modified' zodat ze California compliant zijn, en dan zijn ze net iets minder leuk. :+ Deze bijvoorbeeld.

Toen ik naar de VS verhuisde had ik er niks mee, maar het komt toch wel met de 'territory' van m'n man z'n werk, en uiteindelijk vinden we het gewoon heel leuk om ze te verzamelen en af en toe naar de schietbaan te gaan.

Anoniem

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 18:20

Ik denk niet dat dat gevolgen heeft voor Nenah aangezien ze al in de US is. Welke green card wacht je nu precies op?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 18:58

Krijg je dan je conditional gc of gewone? Ik weet niet hoe het zit met familie green cards haha. Het duurde voor mij 5 maanden van AOS filing date tot interview. Heb je op visajourney gekeken wat de timeline is van je local office?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 20:17

Oh 3 jaar is wel echt vet lang. Het hele visa proces is hier zo snel gegaan :o Wat bij andere 10-12 maanden duurde was voor ons <2 maanden :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 21:22

Dallista schreef:
knabbelgirl schreef:
Rice-a-roni? Dat klinkt als een leuk gerecht hihi

Het is letterlijk rice and (maca)roni, maar meer pilaf rijst met vermicelli pasta, en kruiden. Komt in veel varianten, ze zijn allemaal even lekker.
Verslaving van mij, heb ik leren eten in de VS en sindsdien... Maar ja, moeilijk te verkrijgen hier, want duur om te importeren.
Heb poosje terug een zooitje geïmporteerd uit de UK, van zo’n winkel gericht op expats etc.


Jaaa wij hebben de Mexicaanse standaard in huis! :))


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, CairnTerrier, Keizerinnnn, Kimmie235, MissSicarius, nuscaniels, petraaken en 79 bezoekers