Orlando - pretparken en Florida - ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

BrittS
Berichten: 1723
Geregistreerd: 06-03-11
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 00:25

Leuk! Ik heb een paar jaar geleden precies diezelfde dingen gedaan. We hadden een aantal dagen in Orlando voor alle parken, daarna door naar Miami, door naar de Everglades en de Keys en we hebben ook nog het Space Kennedy Centre bezocht.

Er was 1 park bij wat ik niet de moeite waard vond, ik dacht dat dat Epcot was, maar dat durf ik echt niet met zekerheid te zeggen. Miami vond ik ook niet heel bijzonder, maar we hadden ook een eng motel (zo een die ook in horrorfilms voorkomt) dus ik denk dat dat mijn Miami-pret wel een beetje verpestte haha. Wij hadden 1 nacht daar en dat was ook echt wel genoeg wat mij betreft.

Ga zéker naar de Keys en de Everglades, echt wel de moeite waard!

Amerikaanse Appaloosa Magic, Quarter Horse Dino en mini's Rakker & Sproet
Volg ons Paddock Paradise op INSTAGRAM! # Volg Paddock Paradise op FACEBOOK!


BrittS
Berichten: 1723
Geregistreerd: 06-03-11
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 10:11

Wij waren trouwens ook in Halloween tijd, die avond ook nog naar zo'n park gegaan en dat was echt wel leuk! Kwa drukte vond ik het toen meevallen.

Heb even de foto's teruggezocht en de leukste parken vond ik volgens mij Magic Kingdom, Busch Gardens, Animal Kingdom, Universal Studio's en heb nog een mapje met Hollywood studio's. Denk dus dat het inderdaad Epcot was aangezien ik daar geen foto's heb gemaakt :o

Amerikaanse Appaloosa Magic, Quarter Horse Dino en mini's Rakker & Sproet
Volg ons Paddock Paradise op INSTAGRAM! # Volg Paddock Paradise op FACEBOOK!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, belindaap88, GoogleAdsense en 144 bezoekers