[HK] De touwtjes uit handen..

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kobus17
Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 21:56

Wel heel leuk! :j Zelf afgelopen November nog geweest. :):)

Niets gebeurt toevallig. Je komt niet per ongeluk op een podium te staan met twintigduizend mensen voor je.....-Bono


Kobus17
Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 22:10

Ik denk wel de stad ;) , in de OP staat dagtrip op zaterdag, wij hebben dezelfde dagtrip gemaakt,vermoed ik := .

Niets gebeurt toevallig. Je komt niet per ongeluk op een podium te staan met twintigduizend mensen voor je.....-Bono

Kobus17
Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 19:24

Spannend! Hier ook een vermoeden, maar ga het niet zeggen. :D

Heb zelf ook een verrassing, kreeg te horen dat ik 2 dagen vrij moest houden (een vrijdag en zaterdag), kan hier niet zo goed tegen O:) , ik hoop volgende week te horen te krijgen waar ik heen ga (dan ben ik jarig).

Niets gebeurt toevallig. Je komt niet per ongeluk op een podium te staan met twintigduizend mensen voor je.....-Bono

Kobus17
Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 21:33

Nope. :n Dat is echt killing. :')
Ik maak me daar trouwens ook schuldig aan O:) , volgende week neem ik mijn vader,stiefma, schoonmoeder en stiefschoonvader ook ergens mee naar toe, met een overnachting en het enige wat ze weten is dat ze een koffer moeten meenemen en dat ze rond een uur of 2 /half 3 bij ons moeten zijn. En met name mijn stiefachoonvader kan dat schijnbaar héél moeilijk hebben, dus zeg ik helemaal niets _O-

Niets gebeurt toevallig. Je komt niet per ongeluk op een podium te staan met twintigduizend mensen voor je.....-Bono

Kobus17
Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 06:05

We zijn naar Villa Augustus in Dordrecht geweest,hebben daar geslapen en gegeten en zijn uiteraard de stad in geweest :) , was hartstikke gezellig.
Wist totdat we er bijna waren, niet waar we heen gingen, ik herkende ineens het gebouw( hadden er al eens gegeten en had toen gezegd dat ik hier wel eens wilde overnachten, gewoon om dat het kan), dat had hij goed onthouden. :j

Spannend hoor :j , ben benieuwd waar jullie uiteindelijk uitkomen.

Niets gebeurt toevallig. Je komt niet per ongeluk op een podium te staan met twintigduizend mensen voor je.....-Bono


Kobus17
Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Re: [HK] De touwtjes uit handen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 21:43

En....wat is het geworden O:)

Niets gebeurt toevallig. Je komt niet per ongeluk op een podium te staan met twintigduizend mensen voor je.....-Bono

Kobus17
Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Re: [HK] De touwtjes uit handen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 18:55

Geweldig! Veel plezier daar en genieten!

Niets gebeurt toevallig. Je komt niet per ongeluk op een podium te staan met twintigduizend mensen voor je.....-Bono


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 35 bezoekers