USA deel 2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liebeskind
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 11:57

Ik ga deze week onze huwelijksreis 2.0 voorbereiden. Zin in!
Door omstandigheden moesten we onze huwelijksreis afbreken na 1 week. Dit jaar doen we hem over. We beginnen in Las Vegas en daarna naar Palm Springs, San Diego, LA....het gebruikelijke riedeltje :)

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.


Liebeskind
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 09:42

Wij moeten nog 5 weken voordat we weer mogen. Heb er zin an!

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

Liebeskind
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 13:57

Ik vertrek zo naar Schiphol. Morgen heel vroeg naar New York!!!! *\o/* *\o/* *\o/*

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

Liebeskind
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 17:51

Fitzroy schreef:
Als je niet van plan bent om naar beneden te lopen in de Grand Canyon heb je aan 1 overnachting daar genoeg om de uitzichtpunten mee te pakken met zonsondergang cq -opkomst.
Dus dan zou ik het stuk als volgt doen: Bryce Canyon - Page (‘s avonds Horseshoe Bend, volgende dag ‘s morgens Lower Antelope Canyon)
Page - Monument Valley (daar overnachten ) en dan Monument Valley - Grand Canyon.

Als Sequoia je niet trekt zou ik dat overslaan en dan voor de bomen naar Mariposa Grove in Yosemite gaan. Je kunt over de Tioga Pass naar de andere kant en dan via Death Valley richting Las Vegas.


Hou wel rekening met de kans dat de pas dicht is. Ik kan je verzekeren dat dat een pokke-eind om is.

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

Liebeskind
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 14:39

Wij zaten in het Best Western aan de strip. Prima hotel met zeer centrale ligging en niet massaal. Volgende keer boek ik die weer.

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

Liebeskind
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 14:41

elnienjo schreef:
L_iek schreef:
In ieder geval Disney en de Everglades. Ik kom voornamelijk geplande rondreizen tegen. Dat willen we juist niet. Zag bij TUI en dergelijke wel pakketreizen met vlucht, transfer en hotel alleen dan ben je natuurlijk aan dat hotel gebonden. Het is in ieder geval duidelijk dat wij richting Orlando willen met een huurauto er bij.

Ik zou gewoon een vliegticket en een huurauto boeken, dan kun je alle kanten uit. Van de budgetmotels zijn econolodge, super8, daysinn etc gewoon prima. In Orlando kreeg ik bij het welcomecenter zo'n goeie aanbieding van een resort (slechts 50 dollar per nacht) dat ik mijn bestwestern geannuleerd heb.

Als je van natuur houdt zou ik ook naar Crystal River gaan om met manatees te snorkelen.


Deze motels hebben wel weinig sfeer. Ik zou echt zoeken naar een wat unieker ervaring. Super8 is deprimerend clean en 13 in een dozijn. Days Inn beviel ons wel goed. Ik heb alles geboekt die booking. Alles overzichtelijk op een rijtje.

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

Liebeskind
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 21:38

elnienjo schreef:
Nabster schreef:
Deze motels hebben wel weinig sfeer. Ik zou echt zoeken naar een wat unieker ervaring. Super8 is deprimerend clean en 13 in een dozijn. Days Inn beviel ons wel goed. Ik heb alles geboekt die booking. Alles overzichtelijk op een rijtje.

Tis maar voor te slapen en kan met mijn budget niet elke nacht zo duur zijn als 'n gave cabin in een NP of een sfeervolle B&B. Vind de motels van de ketens prima in orde, vaak ook usb stopcontacten naast het bed.


Een leuke sfeer hoeft niet perse veel te kosten natuurlijk.

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

Liebeskind
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 20:40

Ik heb twee grote zakken meegenomen. Hebben geen twee weken overleefd.

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

Liebeskind
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 20:40

_Lois_ schreef:
Op mijn lijstje staat Victoria Secret <3
En verder ook gewoon kleding en schoenen.
Ook neem ik bijna altijd een bakmix van cake mee, die zijn altijd zo lekker moist, zo ben ik ze in Nederland nog niet tegen gekomen :P
M’n moeder wil altijd Reeses maar die verkopen ze hier ook gewoon :Y)

Iemand nog tips voor bepaalde tours of andere dingen om te doen als solo reiziger in New York?
Ik zit in een YMCA die volgens de beoordelingen niet echt qua sfeer zo is dat je er makkelijk mensen ontmoet :+
Dus ik zoek andere manieren om dat wel te kunnen doen, leeftijdscategorie 20-30 :)
Heb overigens de meeste toeristen dingen in de stad wel al bezocht.
Zat zelf te denken aan een fotografie workshop oid.


Even op groupon snuffelen.

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.


Liebeskind
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 20:59

SdaphneS schreef:
Ripleys moet je echt niet heen, wat een onzin.
Wij gingen er alleen in omdat het regende en we er in de buurt bij waren.
Achteraf dikke spijt. Wat een dom museum.


Ik vond het vermakelijk voor een uurtje of twee.

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

Liebeskind
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 19:58

billy3105 schreef:
Super iedereen mijn luchthaven ervaring duurde erugh lang... maar he ik ben er!

Iemand die voor langere tijd hier in Amerika geweest is en mij een klein advies kan geven in een prepaid internet kaart? Van Walmart ofzo, ik heb een extra telefoon bij waar ik die kaart in kan gooien en dan gewoon als hotspot kan gebruiken. Maar weet niet zo goed welke kaart ik moet hebben. Er is zeg maar geen WiFi op de plaats waar ik verblijf, en ik ben veel onderweg


Ik het een arieli gehad. Prima kaart.

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

Liebeskind
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 14:21

Ook wij gaan er naar de usa dit jaar. Ik twijfel nog over Orlando, maar we willen zeker New Orleans en Dallas zien. We zijn dol op state fairs. We zijn overigens ook dol op auto rijden, dus zitten met gemak 6 uur per dag in de auto. We hebben een aanbod gehad voor de tickets en auto, maar we moesten 500! dollar drop-off kosten betalen. Dat wil ik toch graag voorkomen. Nog even verder puzzelen dus.

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

Liebeskind
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 15:32

Keet schreef:
Nabster schreef:
Ook wij gaan er naar de usa dit jaar. Ik twijfel nog over Orlando, maar we willen zeker New Orleans en Dallas zien. We zijn dol op state fairs. We zijn overigens ook dol op auto rijden, dus zitten met gemak 6 uur per dag in de auto. We hebben een aanbod gehad voor de tickets en auto, maar we moesten 500! dollar drop-off kosten betalen. Dat wil ik toch graag voorkomen. Nog even verder puzzelen dus.


Roadtripje Orlando New Orleans overwegen? Is best te doen qua afstand maar idd ddie drop off kosten zijn best hoog.


Orlando is voor mij vooral shoppen en attracties. Door de hitte hebben we vaak toch geen zin in hele maaltijden dus dat houden we vrij simpel. Hoeft voor ons ook echt geen culinair gebeuren te zijn :)


Dat is uiteraard het plan, die roadtrip. Maar dan Dallas erbij en het liefst via Memphis, Nashville weer terug. Wij zijn wel voor culinair, al hoeft dat niet het duurste te zijn. Ik verheug me nu al op BBQ.

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

Liebeskind
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 09:55

Waarom zo lang in Washington?

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

Liebeskind
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 20:56

Wij vonden LA echt verschrikkelijk. Het verkeer, de armoede. We hebben Universal wel bezocht, dat was geweldig, maar de stad vond ik horror.
San Diego vonden we heel aangenaam.

Misschien heb ik wel wat gemist hoor. Ik vond Venice Beach en de Santa Monica pier vergane glorie. Wat hebben jullie met LA wat ik niet heb gezien?

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

Liebeskind
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 19:25

Altijd een goede reisverzekering afsluiten. Dat betaalt zich echt terug.

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

Liebeskind
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 23:46

MoniqueT schreef:
Ik vind het ook een erg-kort-door-de-bocht opmerking ...


Welke opmerking is niet echt duidelijk zo, maar als je mij bedoeld: ik bedoel een reisverzekering in het algemeen, niet specifiek nu.
Ik heb er erg veel aan gehad toen we plotseling terug moesten komen van onze huwelijksreis. Geld terug binnen 24 uur na indienen claim en de terugreis werd erg goed geregeld. Ze probeerden echt mee te denken. Heel fijn.

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

Liebeskind
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 07:45

Mosterd

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BETUWE, Majestic-12 en 54 bezoekers