HELP! Met invalide oma naar de heide omg Zwolle, waar?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pippaa
Berichten: 1616
Geregistreerd: 28-08-11
Woonplaats: Dichtbij het bos

HELP! Met invalide oma naar de heide omg Zwolle, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-19 13:48

Hoi allemaal,

Zonet heb ik oma gesproken. Ik heb laatst foto's met mijn paard op de hei gemaakt en dat zou ze ook nog erg graag eens zien. Haar oogjes begonnen te twinkelen bij het idee. Helaas is ze niet meer ter been en kan ze ook niet te lang in de auto zitten. Ik ben niet bekend in haar omgeving en ken daar ook niemand, daarom mijn vraag aan bokt :D :

Wie heeft er ideeën om oma een mooie herinnering te bezorgen?
- locatie in de buurt van Zwolle (max half uurtje rijden)
- bereikbaar met de auto: langs rijden is al prima, parkeren aan/op de hei is perfect
- eventueel is verder af parkeren en goed en veilig bereikbaar met de rolstoel ook een optie
- eettentje/ijssalon zou een hele aangename plus zijn

Alvast bedankt :*

~ Pippa† ~ Jara ~ Auri ~


Pippaa
Berichten: 1616
Geregistreerd: 28-08-11
Woonplaats: Dichtbij het bos

Re: HELP! Met invalide oma naar de heide omg Zwolle, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-19 14:22

Oh wat lief al, zoveel reacties <3 ik ga vanavond alles bekijken, maar neem aan dat het hiermee helemaal goed komt :D

~ Pippa† ~ Jara ~ Auri ~

Pippaa
Berichten: 1616
Geregistreerd: 28-08-11
Woonplaats: Dichtbij het bos

Re: HELP! Met invalide oma naar de heide omg Zwolle, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-19 07:50

Bedankt voor jullie reacties! Het wordt echt onwijs gewaardeerd! +:)+

Ik heb gisteravond alles bekeken en afgewogen. Toen de schaapskooi in Heerde werd genoemd ben ik meteen gaan kijken op Google maps. Oma heeft een tijd in Heerde gewoond en volgens mij heeft ze ook wel eens over de schaapskooi daar gesproken. Ook lijkt dat het dichtst bij Zwolle te liggen. Klinkt dus als de perfecte plek :D daar rijden we eerst naartoe.

Ik zie dat sommigen ook heel lief tips geven voor het paard en daardoor zag ik dat ik het knullig heb verwoord in de OP. Oma wil erg graag de heide nog eens zien, maar met paarden heeft ze niet zoveel anders dan dat ze ze van een afstand erg mooi (en eng := ) vindt. Dus we gaan zonder paard maar met oma naar de hei :P ze vond de foto's van mij en mijn paard wel heel erg mooi :D

Nogmaals heel erg dank, ik denk dat het een leuke verrassing wordt. Nu hopen op goed weer!

~ Pippa† ~ Jara ~ Auri ~


Pippaa
Berichten: 1616
Geregistreerd: 28-08-11
Woonplaats: Dichtbij het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-19 12:03

We zijn gisteravond met oma naar de schaapskooi aan de Elburgerweg in Heerde geweest. We hadden een lekker avondzonnetje en er liep een leuk schelpenpaadje langs de hei, wat goed te doen was met de rolstoel. Langs het pad stond de heide nog mooi in bloei, dus ze heeft het ook nog van dichtbij kunnen zien. Ze vond de uitgestrekte velden adembenemend :) Aanslutend hebben we in een restaurant gegeten waar ze vroeger ook vaak kwam.

Wat heeft ze genoten! Bedankt voor jullie hulp en tips :)

~ Pippa† ~ Jara ~ Auri ~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celiien, Century, Esther_r20, fohadie, IASCrawler, Oshaa, secricible, Varekaj, veerledec, xxxmh en 73 bezoekers