Waar op vakantie in november?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Waar op vakantie in november?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 09:03

Hoi! :-)

Ik heb dit jaar helaas pas vakantie in November. Vorig jaar zijn we naar turkije geweest in een all inclusive hotel wat ons erg fijn is bevallen. Om zoiets weer te kunnen doen dit jaar zouden we naar egypte moeten gaan vanwege de goede temperaturen daar, maar mijn vriend vind dat wat spannend omdat het niet altijd even veilig is en niet altijd vrouwvriendelijk is.

We willen volgend jaar graag samen gaan wonen dus een beetje lowbudget zou fijn zijn. Hij is daar lastiger in dan ik, maar maximaal €1000,- per persoon voor minimaal 11 dagen zou wel fijn zijn! Liefste ga ik 2 volle weken.

Opties:
. Egypte (vanwege het weer, we zijn erg moe dus een chillvakantie is fijn)
. Een auto vakantie, maar waarheen en waar overnachten?

We zijn graag actief, maar houden ook van een terrasje. Vriend is graag onder de mensen, ik hou van mijn rust. Allinclusive gaf ons de mogelijkheid om te mengen onder de mensen of samen wat leuks te gaan doen dus dat was erg fijn, daarom een kleine voorkeur maar dan zijn we beperkt in landen. Erg benieuwd naar ervaringen en tips!

We willen uiteindelijk erg graag naar Canada en Ierland, maar gezien ons budget zijn we in bijvoorbeeld Ierland bang dat we er niet vol van kunnen gaan genieten dus misschien moeten we die ook verschuiven naar later?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 10:13

stijntilla schreef:
Kaapverdische eilanden!


Oeh tips??

En met ierland maakt het weer mij echt niet uit ! Als het maar ierland is, haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 11:31

Leuke tips al! Superfijn!

Malta is helaas al kouder in november. Een autovakantie richting italie, spanje staat ook op ons lijstje maar met slapen is dat misschien wel erg kostbaar..

Jammer dat egypte minder toegankelijk is.. ik dacht dat mijn vriend zich een beetje aanstelde maar misschien moeten we echt verder kijken. We kunnen ook 8 dagen eiland doen en dan nog een weekje autovakantie er achteraan plakken natuurlijk! ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 12:34

Wiwabalia schreef:
Welke datum wil je ong. vertrekken?

Ik zag dat je all-inclusieve een optie vond, mijn ervaring hiermee is dat dit buiten Europa vaak goed is maar binnen Europa niet echt, als je binnen Europa blijft zou ik eerder voor overnachten met ontbijt gaan.


Ik heb vakantie tussen 3 en 24 november, dus heerlijk ruim! Vriend heeft eigen bedrijf dus die plant gewoon geen klanten in :-)

Ik blijf het lastig vinden.. misschien toch een reisbureau inlopen? Er zijn veel landen die me te koud zijn inderdaad binnen europa..

Anoniem

Re: Waar op vakantie in november?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:01

Wat een leuke reacties al!! Toch weer de reissites opgaan dus!


Anoniem

Re: Waar op vakantie in november?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 19:43

Wauw al die reacties! Fijn!


Ver vliegen geen probleem! Het is ook niet handig dat we allebei niet duidelijk weten of wr zin hebben in warmte en uitrusten of in lekker bezig zijn B-)

Ik ga alle tips opschrijven en daarmee verder zoeken!

Anoniem

Re: Waar op vakantie in november?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 20:01

Heb jij alles los van elkaar geboekt?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Duran123, estja en 151 bezoekers