Reiservaringen voor unieke wereldreis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lielle
Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Reiservaringen voor unieke wereldreis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 08:10

Ik ben serieus onder de indruk van de oude Sovjet staten. In 2017 en 2018 hebben we Oost Europa met eigen auto gezien, deze zomer naar Kyrgyzstan geweest. Relatief goed ontwikkeld, iig in vergelijk met de Afrikaanse landen waar ik geweest ben (Zuid Afrika is de uitzondering), en fascinerend om de groei daar te zien.


Lielle
Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Reiservaringen voor unieke wereldreis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 12:45

Hier staat de pamir voor september gepland, al heb ik daar weinig vertrouwen meer in. Maar wat info (pb?) is best welkom

Lielle
Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 14:18

J_Onne schreef:
Ik hoopte in september ook wel weer verder te kunnen reizen, maar heb ook m'n bedenkingen of hem dat gaat worden...

Wat wil je weten over de Pamir? :)

ik heb al behoorlijk wat huiswerk gedaan, route etc al aardig in beeld. Maar tips of afraders zijn altijd welkom. Zal de rest ff per PB sturen, dit is wel erg off topic.

Lielle
Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 14:25

Gracezellaa schreef:
Pamir is geen bestemming die ik zou aanraden voor een eerste reis en al zeker niet wanneer je niet zeker bent van niet westerse culturen. Zuidoost Aziƫ lijkt me dan een betere optie.

Daar had ik overheen gelezen, maar hier sluit ik me volkomen bij aan. Pamir is heftig, daar heb je echt wat meer ervaring voor nodig.

Lielle
Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Reiservaringen voor unieke wereldreis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 17:24

Jij niet maar TS gaf aan interesse te hebben


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 159 bezoekers