Ultra last minute, kan dat echt tot op de dag van vertrek?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Avalanche
Berichten: 15919
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 00:50

karuna schreef:
Belangrijkste reden auto al erbij is een simpele praktische. Twee mensen rolstoel en bagage overal heen moeten slepen voor een auto is domweg erg onhandig. Of mijn reisgenoot gaat alleen naar huurmaatschappij maar dat gaat niet om dat ik de cc heb. Geprobeerd, niet zo best bevallen. :+ reisgenoot was gesloopt en kreeg het heen en weer. :+

- Ik wil een pakket inclusief alles : Nope vlucht en auto is genoeg.
- Ik wil maar 1.000 euro uitgeven p.p. het liefst minder (is sowieso weinig voor buiten Europa dat begrijp je??) wat is er mis mee? Het kan ook last minute maar nu lukte het niet. Ook niet voor iets meer.
- Ik wil ook niet gewoon naar Schiphol gaan zonder dat ik iets weet : geen idee waar je dat vandaan haalt heb ik niet gezegd
- Ik wil niet alles los boeken: zie eerder ivm praktische zaken.
- Ik wil ook niet alles ter plekke boeken: vaker gedaan maar auto moet zeker zijn,
- Ik wil dat het goede recensies heeft: bij voorkeur wel niet heel slecht nee

En mijn simpele vraag was is het er? Theoretisch dus wel, alleen door mij niet gevonden. Voor een volgende keer een optie. Nu liep het door omstandigheden volledig in de soep.



Dit is last minute gewoon niet mogelijk. Prima samen te boeken, ook los te boeken (maar dat wil je niet) maar dit vraagt enige planning en organisatie.

They tried to bury me.
They didn't realise I was a seed.

Sinéad O'Connor 1966-2023


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Albertina71, lizy29, ontherun, Plus_en_Min en 157 bezoekers