Ultra last minute, kan dat echt tot op de dag van vertrek?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mand
Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:49

Shaggy09 schreef:
karuna schreef:
Gen idee waarom ik dan afgelopen dagen alleen maar te horen heb gekregen kan niet meer. Is niet meer boekbaar, komt een grote toeslag voor de vlucht bij enz. Niet alleen tui, nrv, kras, djoser, klm enz. Ik loop het niet te verzinnen. :n

En sanneee zoveel topics heb ik ook niet geopend. Ja die vage advertentie van drugs verkoop. En begin dit jaar paar. Meer niet.


Waarom open je een topic en reageer je op niemand die hulp bied?


Voor de aandacht. Duh. Er liep letterlijk gister nog een topic over het zelfde waar karuna ook uitgebreid in reageerde, maar toch moet ze er zelf ook nog 1 openen.

Korter.


Mand
Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 17:13

Je hebt overal last van, overal moeite mee, overal moet iets aangepast worden aan jou. Moet je wel op vakantie? Kan je niet beter thuis blijven?

Korter.


Mand
Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 17:20

karuna schreef:
Sheehan schreef:
Je hebt overal last van, overal moeite mee, overal moet iets aangepast worden aan jou. Moet je wel op vakantie? Kan je niet beter thuis blijven?

:roll: stoer.

Omdat ik niet helemaal fit ben moet ik dus maar thuis blijven achter de geraniums. Ik maak geen probleem met mijn eten, of met aantal dingen waar ik rekening mee moet houden. Vermijd een aantal landen daarom ook. Denk dat jij meer hinder hebt dan ik van mijn vakantie. Op zich ook apart. :')


Waarom zo passief agressief? Het was een serieuze vraag. Zeeland of de Veluwe kan ook heel leuk zijn. Bovendien heb ik geen hinder op vakantie hoor. Of heb je 10 onnozele topics van mij gezien?

Buiten dat, thanks voor het nieuwe onderschrift!

Korter.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Titsia en 76 bezoekers