Ultra last minute, kan dat echt tot op de dag van vertrek?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-19 18:17

Sheehan schreef:
Je hebt overal last van, overal moeite mee, overal moet iets aangepast worden aan jou. Moet je wel op vakantie? Kan je niet beter thuis blijven?

:roll: stoer.

Omdat ik niet helemaal fit ben moet ik dus maar thuis blijven achter de geraniums. Ik maak geen probleem met mijn eten, of met aantal dingen waar ik rekening mee moet houden. Vermijd een aantal landen daarom ook. Denk dat jij meer hinder hebt dan ik van mijn vakantie. Op zich ook apart. :')

Is al opgelost, geloof dat ik dat al 10 keer gezegd heb. Het is boekbaar kennelijk wel. Voor nu al opgelost. Ik hoef niet naar een reisburo. :+

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man


karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Ultra last minute, kan dat echt tot op de dag van vertrek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-19 18:19

Jawel antwoord gehad op de vraag. Het is boekbaar echt last minute. Weet nu waar te kijken. Geen idee of voor een volgende keer het boekbaar is. Maar ik hoop dat er geen volgende keer zo krap is.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-19 19:57

Onali dat was in april en ivm ziekte afgezegd. Deze kwam idd van de week als last minute voorbij. Maar niet meer boekbaar tenzij 550 euro pp bijbetalen ivm vlucht. Had hem graag opnieuw gedaan. Er is gewoon plek in groep en hotels. Alleen de maatschappij die de vlucht doet eist dus een bijbetaling van 550 pp ivm laatste moment boeken. -O- eten daar gaat dus vreemd genoeg wel goed, idem Vietnam eigenlijk geen melk en andere dingen waar ik niet tegen kan.

Genja jij haalt dingen door elkaar. :)

Wat het nu wordt. Mijn bus/motor/tent en tour de france met een mix van tent, in bus slapen en als nodig hotel of b en b. Weer is daar goed :j gewoon zoals eigenlijk bijna mijn hele leven neus achterna en wel zien waar we terecht komen. Dan heb ik geen voorgeboekte dingen nodig maar regel ik ter plaatse wel. :j omdat we niet weten hoelang we waar blijven plakken.

Laatste paar jaar heb ik eindelijk de kans verder te kijken dan dat ivm iets fitter zijn. Aangezien ik niet weet hoe lang dat blijft wil ik graag zolang het fysiek kan ook wel eens verder kijken dan dat. :j vandaar dus wel beetje balen dat het zo mis ging in het voorjaar. -O-

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-19 20:50

Dat dacht ik dus ook maar ja als het is bijbetalen of niet kunnen boeken ben je snel klaar. -O- hebben echt alles doorgespit maar heel onderop staan dan mogelijk worden tarieven voor de vlucht aangepast. Bij meer die dit melden stond het op eenzelfde manier ongeveer. -O-

Wat betreft voedsel kroatie geeft brood en warm eten een probleem, idem in roemenie, bulgarije en algarije. en bij italie vooral het warme eten. Al is daar nog omheen te werken met wat moeite. Maar vergt goed opletten en navragen. Marokko, tunesie, egypte liggen ook aardig bij elkaar daarin.

Purny ja dingen zijn toch duur geworden, een algehele conclusie. Staat los van mijn financiele situatie op dit moment. :)

Er hoeft niks geboekt te worden voor me. Ik weet nu waar ik mogelijk iets kan vinden, maar hoop dat het domweg niet meer zo mis loopt met vakantie. :+

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-19 12:28


Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 139 bezoekers