Ultra last minute, kan dat echt tot op de dag van vertrek?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lau
Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 18:11

karuna schreef:
:roll: lekker vlees genoeg ja. Ook in Italie lekkers genoeg te krijgen maar je zal er maar ziek van worden. Vooruit boeken hoeft niet tenzij volpension. Maar sommige landen is gewoon kansloos kwa eten en kruidering. Kan ik wel stoer heengaan en vervolgens alleen toilet van dichtbij bekijken, dat ga ik dus niet doen. :n alleen friet eten of droge rijst ga ik niet vrijwillig opzoeken.
Er werd gevraagd waarom aantal links niet geschikt nou hierom dus. Daarom was ik er niet op ingegaan omdat ik deze reacties wel verwacht had. 8)7



Maar als niks goed is blijf je toch lekker in NL waar je het eten kent. Een plekje te slapen kan vinden en mocht het eten toch misgaan kan je lekker thuis de wc knuffelen. Je ziet alleen maar problemen die er niet zijn :roll:

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast



Lau
Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 18:16

karuna schreef:
Hilli verre reis is sparen was ook gedaan. En geboekt naar Bali en weer moeten annuleren ivm ziekte begin dit jaar. Goddank goede verzekering. Maar aangezien nu veel verder in het jaar wil ik niet meer uitgeven dan strikt noodzakelijk. Omdat er mogelijk nog een flinke rekening aankomt. Heb het geld wel staan maar wil het er nu niet aan uitgeven.

Vraag was zijn ze echt boekbaar. Mij is het niet gelukt maar het zou dus wel moeten kunnen. Niet waar kun je heen.

Meestal koken we ook liever zelf. Was het maár alleen melk/lactose/soya daar is nog wat aanpassing mogelijk. Maar er is meer wat het lastiger maakt. En gek genoeg aantal landen kan ik veel beter terecht kwa eten dan in Nederland. Dat is voor mij juist een ramp met uit eten en brood ed. _O-



GA DAN GEWOON NAAR EEN REISBUREAU EN ZOEK HET MET HUN UIT. gewoon auto in en even naartoe rijden hoe moeilijk is het verdomme.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boyca en 65 bezoekers